Donderdag gaat hier in de stad een supermarkt sluiten en die dag worden alle producten met 50% korting verkocht. Iemand nog tips wat te halen? Dacht zelf al aan pampers, hondenbrokken, vlees en spul voor in de vriezer. Wat zijn dure dingen die bijna nooit met zoveel korting in de aanbieding zijn?
Luiers en vlees inderdaad, billendoekjes, shampoo ed, wc papier, kratje bier... En verder alles wat je normaal gesproken gebruikt.
Wij hebben het hier een hele tijd geleden gehad. Gekkenhuis was het! Ik had inderdaad luiers ingeslagen. Ik weet nog dat ik daarna naar de koffie rende (dolce gusto) en mijn man ging op weg naar het wasmiddel/wasverzachter haha.
Mijn tip zorg dat je op tijd bent (voor opening) en dat je je bokshandschoenen bij je hebt. Hier was het zo giga druk in de buurtsuper die sloot dat ik zo weer ben weggelopen. Het grappige is dan ook nog eens dat er heel veel mensen waren die je er nog nooit eerder had gezien
grote kans ook dat vooraf al veel leeg gekocht is en niet meer bijgevuld wordt, dus misschien de avond vooraf gaan kijken wat er nog is en ga er maar vanuit dat er "winkelwagenfile" in de winkel is en je op gegeven moment nergens meer bijkomt, vooral in de buurt van de kassa's
Wat de twee dames boven mij zeggen.. Hier was het ook, ik had ook een hele lijst, maar verder dan 1 pak luiers, een paar biertjes en wat chips zijn we niet gekomen, want alles was op