Zwanger worden Er zijn nogal wat vrouwen die moeilijkheden hebben met zwanger worden, hoestdrank kuurtje, gewoon elke dag 2x een hoestdrankje nemen, en natuurlijk daarbij ook doorgaan met baby's maken, vraag me niet waarom, maar het helpt dus echt. had het gelezen op de site omaweetraad.com weet niet of het helpt maar ut proberen waard tog groetjes grummelke
Over een paar dagen weet ik of het geholpen heeft! Ik heb me de laatste twee maanden suf gehoest en ben een aardige klant geweest van het Kruitvat. Flessen hoestdrank zijn er doorgegaan. Wat je onbewust al niet doet. Countdown nu. Nog 5 dagen. 8)
ik heb in de week dat ik zwanger ben geworden heel veel gefeest, alcohol gedronken ( ja echt) ben een aantal keer in de achtbaan geweest, en heb een kuur van de dokter gekregen voor mijn verkoudheid. Maar denk niet dat t veel invloed heeft gehad...
Ik heb ook tijdens mijn twee zwangerschappen rond de bevruchting gefeest en gedronken, wel heel toevallig want ging niet meer zo vaak uit namelijk alleen allebei de keren dat ik zwanger raakte dus wel! Maar die hoestdrank hahaha, dat mag je toch niet inbeperkt innemen of toch wel?!?
ik heb echt geen id haha z8 het staan vond het wel grappig maarja oft werkt baat het niet schaat het niet he
hahaha.. nou je kunt t altijd proberen toch?.. want wat men niet allemala doet om zwanger te worden... maja ik snap niet helemaal wat hoesdrank voor effect op je eitjes hebben?.. of op de bevruchting zelf... maja als OMA het zegt (heheh)
hehe hier was het dag na oud en nieuw dus ook het nodige achter de kiesjes toen 1x overtijd geweest: na oud en nieuw en 1x echt zwanger: dus ook precis na oud en nieuw toeval?