hier ook mutsje van sc maar isa draagt het al zeker een maand en ze is pas 9 weken en een normaal formaat hoofd xxxxxxxxxxx
Ik heb voor mn dochter wel alle 2 de mutsjes.. Ook gratis! Maar heb die van SC in de Was gedaan, en niet in de droger maar wat word die lelijk! Zo zonde! liefs Xxx
oh, hier is het SC mutsje heel mooi gebleven, in wasmachine én droger.. wat is er dan lelijk geworden? de opdruk losgelaten ofzo?
even weer omhoog Waar kan ik eigenlijk de info vinden over het gratis mutsje? Ik zoek me een ongeluk..
Ik heb ook vorige week een mail gehad. De mail was idd van de Prenatal doos (WIJ jonge ouders) en via de link kon ik het mutsje gratis bestellen. Hij is alleen wel heel erg groot voor ons kleine ventje, dus dat wordt een zomermutsje
Inderdaad via de mail de aanbieding gekregen destijds....Het mutsje van SC was veel te groot in het begin en ik dacht dat ik het nooit zou gaan gebruiken, maar lang leven de kou!! Ik gebruik het mutsje van SC nu iedere dag als ik naar buiten ga. Het levert ook leuk (en domme....) reacties op - leuk; veel mensen vragen of je het zelf gemaakt hebt en vervolgens waar je dat kunt kopen.... - dom; mensen zijn mijn dochter liggen en vragen dan; "hoe heet ze?" hahahahah, het staat levensgroot op haar voorhoofd!
ik heb helemaal geen geboortekaartje oid opgestuurd, denk dat het via de prenatal doos doorgegeven word. Gisteren mailtje gekregen voor gratis mutsje en inderdaad geen verzendkosten oid!!