Kriebelhoest

Discussion in 'De lounge' started by saartje27, Oct 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik heb al 4 dagen last van enorme kriebel hoest en word er echt helemaal gek van. Kan niet eens meer een normaal gesprek voeren met iemand... :(
    Het hoesten houd me zowat de hele nacht wakker.
    Heb al een aantal dingen geprobeerd: hoestdrank en tabletjes van Daro maar niets helpt.

Het ergste vind ik nog, als ik een hoestbui heb ik geen goede controle meer over mijn blaas... :(

Wie heeft er een goede tip voor me?

Groetjes

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ik neem altijd een snoepje om op te zuigen en ik had goede hoestdrank en codeinefosfaatpilletjes die zijn echt super aan te raden

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Snoepjes/dropjes heb ik ook al geprobeerd. Maar word er alleen maar misselijk van... :D
    Overdag kan ik nog wel met die kriebelhoest leven, maar de nachten zijn niet leuk meer. Kom brak mijn bedje uit... :(

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    codeinefosfaat pilletjes zijn vooral voor de nacht een aanrader je kan zo zonder recept bij je apotheek halen

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

snoepjes als antaflu breken je slijmlaag af en daar krijg je kriebelhoest van. laurierdrop in je wang op zuigen helpt heel erg goed!

6. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Ehm...weet niet waar jij deze zonder recept ophaalt, maar officieel valt dit geneesmiddel onder de opiumwet en is zeker niet zonder recept te verkrijgen!

7. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

Sep 10, 2008
    1,236
    0
    0
    lijkt wel of iedereen er last van heeft, behalve ikzelf ook die klanten van upc , die belde ik vandeweek op en werd 3x doorverbonden, en 3x een verschillend iemand en alle 3 constant hoesten enzo, ook in mijn omgeving, denk dat je er niet veel aan kunt doen. gaat vanzelf ook wel weer over, zal ook blij zijn als het hier weer over is vooral snachts is het balen want je wordt er inderdaad echt gewoon wakker van.

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Overgaan zal het zeker wel een keer... :D
    Het lijkt nu al wat minder te worden, even kijken hoe de nacht gaat. Heb net een hoestdrankje van VSM gehaald, die verzacht het in elk geval wel een beetje.

9. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Bisolvon helpt bij mij altijd heel goed... maar weet niet of dit ook voor kriebelhoest is...
    succes ermee, ik heb ook een flinke verkoudheid onder de leden..

10. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    wat hier altijd goed helpt is de siroop van Buckleys. zo vies, maar helpt zo goed.

11. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,735
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    er is ook een Bisolvon voor kriebelhoest!

12. milika15

milika15 Bekend lid

Aug 13, 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    weet niet of dit zal helpen bij jou maar bij ons wel. Ik smeer altijd vicks vaporub op de onderkant van mijn voeten en dan sokken aan...na een kwartiertje slaap ik lekker zonder hoest.

13. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Heb vannacht redelijk goed geslapen, het hoestdrankje van VSM lijkt goed te werken.

Bedankt voor jullie tips.

Groetjes

14. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

Idd codeine tablettjes mogen zo niet verkocht worden alleen met recept.

Daro retard capsules werken 8 uur lang tegen kriebel hoest ideaal!

15. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Gorgelen met lauw water waarin keukenzout is opgelost. Vlak voor het slapen gaan flink gorgelen. Wil nog wel eens werken.

Share This Page