Dringende oproep voor spulletjes!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door SharonR, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Lieve meiden,

Een kennis van me heeft recent ontdekt in verwachting te zijn van haar tweede kindje en staat er alleen voor. De vader van het ongeboren kindje heeft aangegeven niks met haar en de baby te maken willen hebben en ze zit met haar handen in het haar.
    Ze heeft besloten de baby te willen houden en gaat hem/haar in haar eentje opvoeden. Haar situatie is helaas niet al te best. Ze zit financieel erg krap en is dringend op zoek naar kleertjes/positiekleding(maat 36)/spulletjes voor de baby. Eigenlijk is zo'n beetje alles wel welkom!

Ik probeer haar zelf ook zoveel mogelijk te helpen met spullen die we over hebben van onze zoon en die we niet meer nodig hebben. Ik vroeg me af of er nog andere moeders zijn die bereid zijn hun oude spulletjes te doneren voor een goed doel.

Het zou haar erg helpen en haar door deze moeilijke periode heen helpen. Ze wil haar kleintje graag een goede toekomst geven en kan helaas weinig hulp ontvangen vanuit haar omgeving. Vandaar mijn oproepje.

Alvast onwijs bedankt voor jullie hulp.

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Waar woont ze en wanneer is ze uitgerekend?

3. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Ze woont in Stadskanaal en ze is nog pril zwanger, maar ik denk dat het veel rust gaat geven als ze alvast het één en ander heeft. Ze weet de uitgerekende datum nog niet, omdat ze haar eerste echo nog niet heeft gehad. Ik denk in september, maar het is goed om haar zo snel mogelijk te helpen om haar te laten zien dat ze er niet alleen voor staat en dat er genoeg mensen zijn die haar toch steun bieden.

4. Within

Within Niet meer actief

Help me herinneren, mocht ze een jongen krijgen hebben we tegen die tijd vast wel wat over :)

5. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0

Wat ontzettend fijn! Ik weet dat het allemaal nog erg vroeg is, maar ik vind het zo sneu voor haar en vooral omdat de vader haar laat stikken en ze bijna niemand heeft. Ik stuur je nog een berichtje.

Alvast bedankt!

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Beste SharonR,

We kunnen ons voorstellen dat je graag wilt helpen maar je topic is volgens de regels van Zwangerschapspagina.nl niet toegestaan:

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina