Graag gedaan. Ik heb inmiddels een 2e setje besteld. Maximaal 1 setje per bestelling, niet per adres.
Ik zag het kan nog mooier, je besteld 1 keer de 3 gratis, dan bestel je hetzelfde nog een keer maar dan met foliumzuur erbij, en ze hebben ook nog een aanbieding van 15 voor 7,50. op internet nog een code voor 10% gevonden EX10HTGP54C (geldig tot 31-12) en incl verzenden ben je dan 10,89 kwijt voor 21 testen en een pakje foliumzuur...dat is niet gek toch??
Dat klinkt wel goed ja! Ik vraag me wel af of je dan ook 2 gratis setjes krijgt (want er staat bij max. 1 setje per bestelling). Ik hoor het graag als je de testen binnen hebt!
Is goed, ik denk dat ze morgen komen. Ik wild eigenlijk gewoon het foliumzuur erbij maar toen zette hij het er nog een keer in, ik wacht af
Hmmz... Hier nog niks ontvangen. Als ik die vandaag binnen krijg dan ga ik nog een setje bestellen. Altijd fijn om in huis te hebben. Al hoop ik dat ze dan niet meer nodig zijn en we allemaal zwanger zijn.
Bedankt! ik heb ze net ook besteld, ik heb de foliumzuur tabletten van kruidvat deze zijn ook niet duur. Ik heb 15 testen voor 10 euro besteld! Ik zag ze niet voor 7,50? Is nog niet duur!