Naar aanleiding van de crisis open ik dit topic , hier alvast een kortingscode die ik straks heb gebruikt : Mi Moneda | De Mi Moneda Online Webshop | Mimoneda-Plaza.nl 10% korting code = korting
Als je eerst bijvoorbeeld een jurkje besteld met de code 25% korting en dan de bestelling afronden. Dan kun je daarna nog wel een broek erbij bestellen en de 5 euro korting gebruiken. Heb het vandaag nog gedaan. Allebei de code's gebruikt en dat lukt gewoon.
bij h&m kan je gewoon 2 codes invoeren hoor... ik doe dat altijd... en ik kijk altijd even hier: Girlscene - Officieel topic: H&M kortingscodes! - Fashion voor de dan geldende codes.
Je kan altijd 2 codes invoeren bij H&M dus je hoeft 1 ding te bestellen dan code en dan weer iets anders. Je kan ze gewoon achter elkaar intypen.
Bij Hema zelfs 25% korting op kleding. Online trouwens al de hele dag. Moet daarbij alleen vermelden dat het aanbod behoorlijk tegenvalt, volgens mij hebben ze een aantal dingen er gewoon uitgehaald voor de sale begon.
Maak je eigen fotoalbum, fotokaarten, kalenders of canvasdoek! Kortingscode voor een gratis fotoboek van 8 pagina's code = Gratis Fotoboek