duurde hier ongeveer 3 weken dat ik de bonnen had, maar dat was rond de kerstdagen. DXan is het natuurlijk ook wat drukker bij tnt
Wij hebben ook nog 4 pakken liggen....toch maar Pampers gehaald, want die vinden wij minder stug dan de Kruidvat luiers. Nu dus maar voor nood gebruiken...
Het duurde bij mij ook erg lang voor ik de bon eindelijk is ontving..had er ook 1 op mijn moeders adres ingeschreven..resultaat we hebben allebei 2 keer een envelop met de bonnen ontvangen haha.. en de bonnen zijn dan wel voor 1 malig gebruik maar ze kijken heel vaak niet eens naar de bon! me moeder heeft dus al 2 keer een pak luiers kunnen halen..en ik ga er zelf ook nog 1 halen nadat ik al een pak heb gehaald..tja ze sturen ze zelf dubbel bonnen op? de andere kortingsbonnen die erbij zaten had ik echt niet veel aan, overal waar korting op zit..hebben ze of helemaal niet (zoals voedingbh's) of niet op voorraad...pffff
heb me vorige jaar aangemeld. 2mnd ongeveer toen ik zwanger was. heb 1x bonnen ontvangen per post en nog nooit weer... erg vaag van de kv. ook op mijn moeders adres gedaan precies dezelfde bonnen en maar 1x ontvangen
Ik heb ze ook dubbel gehad. Ik vermoed dat iemand anders ze ook voor mij aangevraagd heeft ofzo. Of ze sturen alles dubbel. Drie weken geleden kreeg ik de eerste keer zo'n enveloppe met kortingsbonnen. En een week later lag er al weer zo'n enveloppe met kortingsbonnen op de mat. Gisteren dus voor de tweede keer inkopen gedaan bij Kruidvat. Alleen waren die gratis Newborn-luiers op...Dus ik moet binnenkort maar een nieuwe poging wagen.
die aardige mensen van het kruidvat hebben alweer (een 3e) envelop met bonnen opgestuurd..en mijn moeder heeft ook al weer een 3e ontvangen.... weet niet wat ze daar aan het doen zijn? maar dat worden mooi nog 2 pakken extra luiers!
hier waren de gratis luiers ook op en die zouden niet meer binnenkomen deze maat verpakking ging er uit en daarom mochten ze gratis weggeven worden, geen gratis luiers meer voor mij, balen......
alweer nieuwe verpakkingen ? ze zijn net van 27 luiers naar 18?luiers in een pak gegaan !? wat is het nu geworden dan ?
ik heb nu een pak new born met 57 luiers geloof ik.. of 74 +6 gratis ... morgen ook die gratis pak ophalen haha
heb de vorige keer inderdaad heeel veel luiers gehaald van de bonnen. vond het ideaal! heb nog genoeg liggen voor een tweede haha. jammer dat t nu niet meer zo gaat anders had ik er weer wat gehaald (voor bv een luiertaart te maken als kraamkado )
Hahaha, hier ook. Vandaag net naar het Kruidvat geweest. Kom ik thuis, ligt er weer zo'n enveloppe met kortingsbonnen! Kunnen ze die anders niet kwijt ofzo?
ik kan me niet inschrijven hoe doe ik dat of is het echt verlopen zoals er onder staat Vanaf 1 mei vind je hier de nieuwste baby en mama voordeelbonnen. Houd onze site dus goed in de gaten!
ik ben nog wel niet zwanger maar heb al heel wat pakken luiers gehaald. Ik lever wel een gekopieerde (in kleur) in en krijg ze gewoon mee. Soms lever ik ook wel eens 2 bonnen tegelijk in.