Lodger speendoekje

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by sneeuw, Nov 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Nogmaals een schreeuw om hulp.............mijn zoontje slaapt altijd met een speendoekje van Lodger die in de kadodoos zat (die waar het lusje precies in het midden zit en stippen heeft), nu ben ik er alweer 2 kwijtgeraakt en wil dus heel graag een nieuwe maar Lodger verkoopt alleen maar andere en deze willen ze niet speciaal aan mij verkopen.

Is er dus nog iemand die zo'n doekje heeft waar diegene niets mee doet? Ik vergoed natuurlijk de verzendkosten. Stuur me dan maar een pb. Alvast namens zoon erg bedankt!

2. mamavanmuisje

mamavanmuisje Niet meer actief

Op marktplaats staan er wel wat op zag ik net, gezocht op speendoekje Lodger (6 stuks)
    Geen idee welke in de doos zitten, dus weet ook niet hoe ze er precies uitzien ;)
    Miss dat je zelf al hebt gekeken maar hopelijk vind je er snel 1 want weet precies hoe het is als je kindje z'n doekje kwijt is.

Succes!

3. Sappie25

Sappie25 Actief lid

May 19, 2010
    386
    0
    16
    Ik ken het probleem maar heb vorig jaar een oplossing gevonden. Helaas heb je niet direct iets aan deze tip en dus nog even geduld....maaaar

Op de negenmaanden beurs (in februari weer) staat Lodger z'n spul te promoten. Als je een catalogus meeneemt zit daar zo'n doekje in. Zorg dat iedereen die met je mee is een catalogus neemt en je hebt weer een voorraad. Zo had ik er vorig jaar ineens 4!

En eerst had ik geen idee wat ik met dat ding moest....nu slaapt mijn dochter er inderdaad mee en legt het doekje op haar wang en over haar neusje. Het doekje ademt en is lekker dun, dus ik vind het wel verantwoord.....

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Volgens mij heb ik er nog 1 liggen.
    Die mag je zo wel hebben :)
    PB me maar even.

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Deze is het. Bedoel je die?

6. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je pb gestuurd Esmeralda, als iemand nog eentje heeft, dan graag en anders is MP een hele goede tip, had ik nog helmaal niet gekeken, stom...........

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga helaas niet heen, maar als ik iemand weet, dan ga ik er zeker aan denken! Inderdaad, ik wist ook totaal niet wat ik ermee moest, totdat...............en nu loopt hij het liefst met 3 rond, maar ben er inmiddels al 2 kwijt, dom dom

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er eentje gekregen hoor, maar als iemand nog eentje over te nemen heeft, dan hoor ik het nog steeds graag.................groetjessssssss

9. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik ga vanavond eens kijken of ik hem kan vinden.. heb er ergens nog 2 :)

10. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb 'm niet, zat niet in m'n doos... Maar zie dat je al veel aanbod hebt. Ik zou er wel gelijk een stuk of 4 'inslaan', als ik jou was, voordat je ze straks echt nergens meer kunt vinden.

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou je graag van je overnemen, pb me anders maar, dank alvast

12. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop hier inderdaad nog een reserve te krijgen/overnemen en anders zoek ik nog even op MP, altijd handig als er 1 of 2 in de was liggen en hij is er werkelijk DOL op!

13. sonjaatje87

Sep 1, 2011
    38
    0
    0
    Flevopolder
    je kunt die ook gewoon nieuw kopen. Bij optimel bv heb je er 3 voor 10 euro ofzo dus dan kun je ze vast ook wel ergens anders bestellen

14. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn dat andere, die ik bedoel hebben het lusje in het midden zodat mijn zoontje volledig het doekje op zijn hoofd kan leggen, maar bedankt voor de tip hoor

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik heb er 2, nieuw! Alleen bij 1 zitten er klein beetje haaltjes op het doekje. Geen idee hoe het komt, denk omdat ik alles tijdens de beurs in mn goodiebag heb gegooit haha. Pb me maar.

16. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb je een pb gestuurd hoor, super

17. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het niet, heb nu van meerdere mensen gelezen dat ze er nog wel eentje hadden, maar telkens als ik een pb stuur dan hoor ik niets meer. Zijn er dan ook anderen die me voor zijn en de doekjes wegkapen?? Ik wil er nl. ook wel voor betalen hoor. Dus als iemand nog eentje heeft, stuur mij dan maar een pb.....................dank dank. En oh, ja op mp ook gekeken, maar of te laat, of te duur of ze reageren niet, dus dat schiet ook niet echt op.

18. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
  19. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Ik heb er nog wel eentje liggen.
    Voor verzendkosten mag je hem overnemen

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Als er nog meer mensen zijn die een lodger 'over' hebben en TS heeft er al genoeg, dan hou ik me graag aanbevolen. Ik heb er nu 2 en dat is merk ik, echt niet te doen. Vooral niet als ze verkouden is hahaha...

TS: hopelijk neem je het me niet kwalijk dat ik je topic zo inspring...

Share This Page