hoi hoi ik weet niet of jullie hyves hebt maar ik heb een website aangemaakt voor het verkopen/gratis weg geven van dingen Snuffel boetiek Profiel - hyves.nl Misschien leuk om je daar aan te melden
Als ik me inlog en op de link klik krijg ik dit: Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden. Dus...? Iets niet helemaal pluis...??
Iemand heeft haar op niet oke geklikt. Dat kan iedereen doen als ze bijv heel veel profielen heeft of door andere omstandigheden. Maar het kan ook zijn dat iemand haar probeerd te zieken op deze manier. Hyves gaat kijken naar haar hyves en dan besluiten ze haar hyves weer open te gooien of haar profiel te verwijderen.
Ik had die link nog bekeken toen ie nog wel werkte, maar ik had daarna niet het gevoel om op "niet ok" te klikken Op die hyves konden spullen gratis aangeboden worden of tegen een klein prijsje. Alleen hield zij dat allemaal bij, zij verwerkte de berichtjes. Maar ik kreeg er geen foute indruk bij. Of zou je niet zo'n hyves mogen oprichten? Ik heb eigenlijk verder helemaal geen verstand van wat wel en niet mag op hyves.
Oh oh... Deze link bestaat niet meer, of je hebt de url verkeerd getypt: http://snuffelboetiek.hyves.nl/
hoi hoi Erg druk gehad de afgelopen 2 dagen om de hyves weer opnieuwe de lucht in te krijgen Ik heb contact gehad met de beheerders van hyves en heb een ander hyves aangemaakt Deze blijft in de lucht Sabrina's boetiek Profiel - hyves.nl Sorry dat ik niet reageerde in het topic maar had het even heel erg druk en was alleen even snel online geweest hier om te kijken of ik berichtjes had
waarom was het verwijderd dan? ennuh, heb net gekeken, maar zie dat het profiel niet voor iedereen zichtbaar is (niet voor mij dus) jammer, kan ik nog niets zien...
je moet die gene dan even toevoegen, maar dit is geen nieuw profiel voglens mij van haar, athans dat idee heb ik, heb me wel aangemeld maar weet nog niet of ik aangemeld ga blijven.