Ik heb 4 tassen babykleding staan voor een jongen. Wil er een gezin blij mee maken die het niet zo breed hebben. Ken of ben jij iemand die het niet breed heeft let me know.. Gratis op halen in rotterdam of tegen verzendkosten. Het is: Maat 50/56 11 broekjes 16 shirt 1 vestje babypakje 2 slaapzakjes maat 70 1 slaapzakje maat schoentjes maat 17 schoentjes maat 16 Pumatjes maat 17 1 paar slofjes. Maat 62 8 broekjes 3 vestjes 1 korte broek 2 blouses 1 pull over 1 vestje 19 shirts lange en korte mouw. Maat 68. 5 spijkerbroekjes 3 korte broekjes 2 gewoon broekjes 1 spijkerjasje zwembroekje 6 shirtjes korte mouw 2 shirtjes lange mouw 2 blousjes 1 paar schoentjes een hoedje Maat 74 7 broekjes 2 blouses 6 shirts korte en lange mouw 1 vestje schoentjes maat 18 Kleding allemaal wel gebruikt maar kan nog een ronde mee. Kleding moet wel eerst even gewassen worden aangezien deze lange tijd in de kast stond. Als je wil kan ik eventueel nog foto's maken van de kleertje
Ik heb hier wel interesse in, ik ben mijn baan verloren. Dus als je het nog hebt zou ik het graag willen hebben Groeten