Ik heb hem ook ontvangen, 2 maal zelfs... En vanavond meteen gegeven, heb er wel ter aanvulling aardappels door heen gedaan, maar hij vond het super lekker.. Het is niet echt avondeter (tenminste mama's hap niet), maar hij riep meer, meer? Dus ga eens inslaan als het in de winkels ligt, want je krijgt idd het aankoop bedrag terug. Alleen komt het pas in okt. in de winkel...
Hier ook ontvangen, maar is het niet héél erg dun om via een lepel te geven? Ok, het is soep, dus eigenlijk wel logisch, maar als ik zo dat potje heen en weer beweeg krijg ik het idee dat ik het beter via de fles kan geven
Hier ook vandaag ontvangen, voor beide heren eentje!!! Geloof dat je het bij jumbo al kan kopen hoor!!!
net ontvagen. ze wilde het wel proberen. heb het opgewarmd en zelf geproefd, gatverdamme niks laten merken maar toen ze het zag wilde ze nog niet eens proeven nou is ze ook wel een zeur met eten hoor.het is de groentesoep. nou sorry hij is echt niet te nassen
Hier vandaag 'groentensoep' ontvangen. Maar zoals dat potje eruit ziet, tjee....ik vind dat geen soep hoor. Het is een grote brei van van alles door elkaar, gatsie. Vind dat sowieso van potjes, maar had gedacht, soep, dat is vloeibaar met groenten erin etc dus dat zal er niet gatsie uitzien, maar helaas wel. Zit even te twijfelen of ik het weggeef aan iemand die zijn kindje dit wil laten eten. Of dat ik het gewoon eens warm maak en mn vriend voorschotel haha. Want nee, dit vind ik geen soep en dit ga ik echt niet aan de kinderen geven. Soort van een gegeven paard in de bek kijken, maar vooruit ik had dan ook niet verwacht dat het zoiets was. Had meer gedacht aan een soepje dat je bijv ook hebt bij bliksoep.