Hallo dames, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, mijn zoontje van 6 weken ( geboren met 33+6 ) krijgt volledige borstvoeding. Nou spuugt hij na iedere voeding een flinke golf terug, soms wel 4x achter elkaar. ook spuugt hij na 2 uur ineens een golf, dit is dan of doorzichtig water met witte vlekjes, of dikkig wit spul... Hebben jullie hier ervaring mee, en wat deden jullie hieraan? liefs
Klinkt als reflux, zeker als het een tijdje na de voeding ook is. Heeft hij er last van? En ruikt het ook erg zuur? Misschien zijn hier mama's met refluxkindjes die een concreter antwoord voor je hebben? Veel succes!
Hoi Je kindje niet te snel in een kommetje in je armen leggen Eerst direct laten boeren, dan gestrekt op je knieeen leggen Minstens een kwartiertje rechtop houden helpt veel Spuug met witte dikke stukjes is normaal, dat is oude borstvoeding 2 a 3 x spugen is normaal, met een boogje is niet zo goed, dus laten strekken, rechtop houden, over je schouder hangen
ik heb niet het idee dat hij er last van heeft, alleen voor dat hij spuugt bij diegene die 2uur na de voeding is, dan begint hij een beetje te mieren en als hij het er dan uit heeft gegooid dan is het over