15 stuks meisjes kleding * 3 rokjes, zachtroze z8rokje maat 80 name rok beige maat 74 valt groter h&m rok maat 86 roze * 1 jurk van kidsstar maat komt ongeveer overeen met maat 74/80 * 1 tuniek van topolino maat 92 * 1 keer spijkerbroek prenatal maat 80 * 1 keer bruine broek maat 74 babyface * 1 keer joggingbroek maat 74 paars * 1 keer shirt korte mouw roze z8 maat 80 * 2 keer vest maat 80 grijs en donkergrijs * 4 keer longsleeve wit shirt maat 86 mexx zwart shirt maat 80 prenatal blauw shirt maat 80 prenatal * tekst op het blauwe shirt is W is for What-ever i'm so clever en een marine blauw shirt van z8 maat 80 * een winterjas maat 74 meisje, de knopen zijn niet mooi meer maar hij zou best nog een ronde mee kunnen. * winterjas jongen maat 92 van de WE Fashion. ik hoef er niets voor te hebben, uitgezonderd de verzendkosten, maar zou toch graag willen dat het naar iemand toegaat die het ook daadwerkelijk echt echt echt kan gebruiken ! foto's heb ik op marktplaats gezet omdat ik het via de iphone doe dus heb even een mp linkje gemaakt. Marktplaats.nl > Pakketkleding 74/80 en winterjassen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86