Ik ben de zolder aan het opruimen en kwam nog tegen: overgordijntjes wie heeft er belangstelling voor? In de gordijnen zit zo'n koord waarmee je de plooi zelf kan bepalen.... zonder plooi is 1 gordijn +/- 1.20 m breed.... heb er dus 2... en ze zijn +/- 2.20 lang/hoog ook kwam ik nog tegen 2 cd standaards..... wie wil ze hebben? ook kwam ik nog tegen: een "potloden kastje" graag snel ophalen anders gaan ze van de week mee naar de stort
Hai, zou je de gordijnen ook willen opsturen?...Uitteraad betaal ik de porto kosten dan! Ik heb trouwens ook intresse in het podloden kastje...maar moet even met mijn mannetje overleggen...zou je 'm tot vanavond willen vasthouden?
jahoor wil ze best naar je opsturen.... het kastje is van zware kwaliteit,die word denk ik wel duur om op te sturen hoor!
hijstaat op dit moment in raalte, linda10280 gaat overleggen met dr man en ik zou t vanvond horen.... hij is even gereserveerd dus....
Hai, het podlood kastje gaat voor ons helaas niet door maar wil wel heel graag de gordijntjes hebben. Ik zal je even wat later vanavond een pbtje sturen nadat mijn kinderen op bed liggen....heb ik even wat meer rust