Hoi Ladies Ik ben eens gaan kijken naar opvang in Hilversum. Ik heb maar voor 1 dag opvang nodig. Veel creches geven aan dat je pas vanaf 2 dagen mag aanmelden. Ik ben nu aan het kijken voor een gastouder. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het allemaal erg duur (300 euro per maand! voor 1 dagje). Ik vroeg me af of er dames zijn die bijv onderling een oppas ruil hebben opgezet? Ik wil bijv de maandag graag oppas en zou best op dinsdag of donderdag er een kleintje bij kunnen hebben.... Ik ben op internet al gaan zoeken maar heb niet echt kunnen vinden of er mensen zijn die het ook zo geregeld hebben. Iemand goede ideeën? Of zal ik zelf maar een bureautje opzetten Groetjes Dotje
Ik ben thuis, pb me anders eens hoe je de opvang voor ogen hebt? Wij wonen dan wel niet groot, en ik heb zelf geen oppas nodig, maar een oppaskindje zou hier leuk zijn. Wij hebben zelf een tweeling van 2 jaar en een dochtertje van 10 maanden.
Ik weet niet of je het al gedaan hebt maar misschien is de site van oudermatch iets? Daar kun je ouders in de buurt zien die ook opvang zoeken. Wellicht staat er iemand op? Er staan overigens ook gastouders op oudermatch. Het blijft natuurlijk veel geld maar een deel daarvan krijg je wel terug van de belasting. Succes!