Misschien een leuke tip! Voor 10,95 incl verzendkosten voor een doos met boodschappen. Het is een doos met allerlei producten die net pas op de markt zijn om te proberen. Dit zit er in ieder geval in deze doos: De monsterdoos is gericht op gezinnen met kinderen en bevat o.a. de volgende producten: Unox Tomaten soep Lassie Zilvervliesrijst + Spelt en quinoa Croky Ristorante Bolognese Nivea Body In-Shower sachet Nivea Body onder de douche milk Marne Franse Mosterd Sachets, doosje 20 x 5 g Dutchbook Mandala (nieuwe) Appelsientje Kidz Hellman's Light Anta Flu Mini Wilhelmina pepermunt Herbamare Brisk Dragon Fruit Ice Tea Brisk Sparkling Lemonade Ice Tea Soy Dream Smooth Snack a Jacks Crispy crunchy sweet chilli Slimme Reus En vele verrassingen... Mochten jullie hem willen bestellen, willen jullie hem dan via mijn link bestellen? Dan maak ik kans op een gratis doos http://www.monsterdoos.nl/bestellen?ref=MB3011915
Late reactie, maar een aantal dingen zijn monsterversie, maar veruit het meeste in fullsize verpakking!
Ik vind hem deze keer iets tegenvallen. De vorige 2 boxen heb ik wel besteld en vond ik ook echt leuk!