hoi, ik ben nu 2 dagen overtijd, terwijl ik altijd keurig netjes een cyclus heb van 28 dagen. Ik heb al een hele week testen gedaan, negatief. Als ik nu een langere cyclus heb, is het dan ook zeker de reden dat mijn eisprong later is geweest? Nu vroeg ik me af of het vaak voorkomt dat er pas heel laat na de nod positief getest wordt. Vertel me jouw verhaal voor een beetje hoop! bedankt!
Ik ga met je mee wachtten op positieve verhalen Hier ook al op 16 DPO...hoge temp maar negatieve testen
Mja... ik wil wel wat zeggen, maar... Ik heb vaker negatieve testen gehad, en die bleven negatief. Toen ik zwanger was, was ie wel onmiddellijk positief. Maar dat dat bij mij zo was, zegt niks over jullie natuurlijk. Kijk maar naar Lieke84...
Ja, Lieke84: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/279160-wachtbankje-juli-2011-a-17.html En ergens anders las ik dat ze eerst negatief had getest...
oke, positief dus... maar wat nu mijn vraag is... dat ik nu nog niet posi heb getest en nog niet ongi ben, wil dus zeggen dat ik een langere cyclus heb? dus ook dat mijn ei later gesprongen is?
Dat zou wel kunnen... maar misschien wordt je normaal 12 dagen na je ei ongi en nu met 15 pas?? Of je ei is idd later dan normaal of je bent stiekem toch zwanger
Tsja, je kunt een langere cyclus hebben gehad.... meestal is de periode tussen je ei en je ongi even lang. Dan zou je ei dus later gesprongen kunnen zijn. Maar je kunt ook heel goed zwanger zijn en gewoon nu nog niet positief testen. Sommige vrouwen testen pas enkele dagen na hun NOD positief. Ik vrees dus dat je nog even geduld moet hebben.
Nou... dat hangt er vanaf hoeveel later en wanneer je voor 't laatst hebt geklust. Spermacellen kunnen tot wel 5 dagen in je baarmoeder blijven leven!
dan is mijn ei 9 juni of later zijn geweest (donderdag of later) en we hebben de zondag ervoor geklust... (was geen geplande ronde)
Super-zaadjes leven zelfs nog wel eens 7 dagen, googlede ik net, dus ik zou maar gewoon vol goede moed nog even afwachten. Wie weet! Stay positive!
ik geef de moed hoe langer hoe meer op... het positieve wat hier uit is gekomen, is dat we nu wel doorgaan voor een tweede kindje... dus ik ga gewoon naar onze eerste echte ronde ben ik bang