Heftige reacties hier. Durf dat niet hoor met zon geprinte bon en al zeker niet later omruilen. Woon in best een klein dorp en had al enkele malen naar de luiers gevraagd, maar de voorraad werd maar niet aangevuld. Toen mocht ik tegen een kleine bijbetaling een groot pak maat 2 meenemen. Ben blij dat ik ze op zon manier kan proberen. Tot nu toe ben ik er niet weg van. Vindt de vlapjes te klein, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Vindt tot nu toe de ah-luiers fijn in gebruik. Wist tot ik dit postje las niet eens dat je dichte pakken vaak mag ruilen. Heb al wat vriendinnen blij gemaakt met mijn restant voorrad maat 1 en ik heb van een vriendin weer haar restje maat 2 gekregen. Voel ik me beter bij dan ze ruilen in de winkel voor een andere maat. Groetjes, puna
Oh oh wat een drukte weer hier . Ik zou ook gewoon dat pak aan een andere mama geven, die het goed kan gebruiken . Zoals hierboven al is gezegd, gratis is gratis, en dus mooi meegenomen.
Kruidvat - Klantenservice - Veelgestelde vragen - Onze Service Ik zou even de tekst over het ruilen die op de kruidvat pagina staat uitprinten en laten zien in de winkel. Zodat je de 4 pakken die je betaald hebt wel kan ruilen.
haaaaai ff update, ik had dus gister een klachtenmail gestuurd naar kruidvat en ik heb als reactie gekregen dat er wel geruild mag worden en de vitamines mogen gewoon terug. Ben dus erheen geweest dezelfde dame was er weer. Ze was lichtelijk geiriiteerd toen ze mij zag haha , toen ik haar vertelde dat ik mail heb gekregen van klantenservice dat ze gesproken hebben met de filiaalmanager geloofde ze me weer niet, en toen heeft ze gebeld met de baas en die bevestigde dat haha . Ik had 2 pakken luiers mee die heb ik omgeruild voor maat 2 en de vitamines heb ik terug gegeven maar voeding had iknodig er was nog maar 1 pak das wel balen
Meen je dat nou serieus?! Heb je er nog niet van geleerd wat anderen tegen je gezegd hebben? Snap überhaupt de klachtenmail niet van je en je had er genoeg andere mama's mee blij kunnen maken. Volgens mij dringt er niemand tot je door.
mandy wat is jouwn probleem ? de pakken die ik al heb betaald , wil ik wel ruilen als ik daar recht op heb , da tis toch heel natuurlijk!! , ik raap het geld niet van de straat hoor als dat kan dan doe ik dat gewoon!! heb het immers met zuurverdiende geld betaald!! en die klachten mail had ik voor deze topic al verstuurd dus!! en by the way bij de etos enzo kun je ook gewoon ruilen met pampers daar doen ze nooit moeilijk!!
Ik heb geen probleem, denk meer dat jij een probleem hebt. Voelt het nou goed dat je een klachtenmail gestuurd hebt en dat je ze toch omgeruild hebt? Eerst wilde je er een vriendin blij mee maken en nu doe je weer wat anders. Net zoals al eerder gezegd is, als jij zulke opmerkingen maakt kun je negatieve reacties terug verwachten. Ik snap je punt van je klachtenmail niet. Omdat je vond darde verkoopster je als een "crimineel" behandelde? Zij doet toch ook alleen haar werk maar?
Volgens mij ben jij de enige die een probleem heeft! Altijd maar zeuren over anderen. De hema, de pakketbezorger, moeder, de medewerker van de kruidvat... Misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaan... *gaat nu op handen zitten*
lees boven heb reactie aangepast! ik ga de rest van de luiers weggeven maar omdat ik die mail al had geschreven en die mensen mij ook verwachten daar, heb ik maar 2 ( betaalde)pakken meegenomen om te ruilen . Op hun site staat immers dat dat mag en dat heb ik dus gemaild , ben verder er niet op ingegaan over de verkoopster alleen puur dat wat er opde site staat en dat hun dat niet naleven, snapje?! en hun hebben mij gemaild dat er wel geruild mag worden en dat ze me vandaag daar verwachten om te ruilen , !!
Sila, please.... maak alsjeblieft niet overal een punt van.. je lokt deze reacties wel een beetje uit hé?! Ga gewoon eerst zelf even nadenken en plaats dán een reactie. Hoe is het eigenlijk met je kindje?
@Sila24 Misschien een idee om wat meer pakken per keer te kopen zodat je altijd een pak extra in de kast hebt staan? Deed ik ook altijd geeft ook wat rust voor jezelf dat je niet misgrijpt. ik vroeg me af waarom heb je niet vanaf het begin nutrilon gekocht als je dat veel beter vind, maar nu een verkoopster niet doet wat jij wilt ineens wel? een beetje rare verhouding lijkt me dat Maak je wat minder druk om een ander en probeer het gewoon bij een ander filiaal.
Zo eh.... Dames wat een gesprek. Weer genoeg geleerd hier. Ruilen kan dus wel en ga ik zeker doen met de pakken die ik nog gratis ga ophalen. Ben er heel blij mee, want heb geen geldboompje in de tuin er verwacht dat onze kleine niet lang in 1 zal zitten (dikke babies in familie) Begrijp ik goed dat sommigen dat niet vinden kunnen? Het is misschien niet helemaal netjes nee, maar kies nu voor mijn eigen portemonnee. Ben in ieder geval superblij met dit topic!
Het kan wel natuurlijk, gratis is altijd mooi meegenomen! Maar bedoel, het staat lullig als je gratis dingen terug gaat brengen, snappie?
Jaa, ben ik met je eens. T'is niet netjes. Gelukkig heb ik daar schijt aan Wil trouwens ruilen, niet terugbrengen. Wilde iemand luiers terugbrengen dan? Nee toch?
Nou ik heb ook verre van geldboom in de tuin (lees: BIJSTAND) en zelfs ik ben niet zo egoïstisch om aan mijn portemonnee te denken als ik er zoveel moeite, energie en kwaadheid in moet stoppen om mijn zin te krijgen... Maar goed, sommige mensen zijn gewoon zo, kunnen ze ook niks aan doen.