Gratis pak 18 newbornluiers Kruidvat (digitale bon)

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Elfje11, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik snap trouwens best, dat ze er niet blij van werden, dat je in 1x 6 pakken luiers terug komt brengen, zonder bon.

Denk dat geen enkele winkelier daar blij van wordt.

Maar om daar nou zo'n stennis van te schoppen.

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ho, fruitypebbles. Hoop niet dat je mij nou egoistisch noemt, dat zou ik dan weer niet netjes vinden. Denk dat je mij verwart met iemand anders. Zou je mij uit jullie *****fights willen houden? Bedoel, je refereert aan mijn ontbrekende geldboom, maar geloof niet dat ik hier kwaad ben geweest.

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Nou Yupgup, als ik het zo lees ben je degelijk egoistisch....
    Mensen als jij verpesten het hiermee voor een ander!

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

off topic: vraag me altijd af waarom mensen zwanger proberen te worden die geen geld ervoor hebben :$

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Fijne instelling,je begrijpt wel dat je met dit soort acties het verpest voor andere ouders en daardoor dus harstikke asociaal bezig bent.
    Geld niet alleen voor jou maar voor iedereen die gratis gekregen producten heeft,net alsof doen dat er voor betaald is en dan ruilen voor iets anders.

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Waarom verpest ik het voor anderen? De bonnen zijn er nog gewoon? Als ik de maat 1 terugbreng kunnen jullie hem bovendien weer halen ;)

Of vinden jullie het ook aso om de bonnen uberhaupt te gebruiken? Want dat is eigenlijk ook al niet zo netjes.

Verder heb ik geen geldboom nee. Houdt in dat ik afweeg wat ik koop, altijd op de aanbiedingen let en van dit soort acties gebruik ga maken als dat nodig is. Beetje een steek onder de gordel en niet van belang voor dit topic wonders2. Dat vind ik dan weer aso.

Overigens ben ik voor eerlijkheid. Als mij daar in de winkel gevraagd zou worden of ik de pakken gratis heb gekregen, zou ik natuurlijk eerlijk antwoorden. Maargoed, ik heb het nog niet geprobeerd, dus weet niet of ze dat doen.

7. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Sommige mensen worden zwanger zonder dat ze dat eigenlijk echt willen en vinden het vreselijk om ook maar met de gedachte te spelen om een kindje weg te laten halen omdat sommige mensen heeeeel graag kinderen willen en het niet kunnen krijgen..

Zo. Nu jij weer.

8. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Jeetje, wat een discussies hier zeg :)
    Wij hebben ook al flink wat pakken gescoord met behulp van vrienden en familie (8 stuks), nu weet ik al 2 meiden die na mij zijn uitgerekend, dus als wij luiers over hebben, verdelen we die pakken voor hun. Ik zou ze zelf niet zomaar ruilen voor een andere maat, maar aan de andere kant: Als het kan, waarom niet? Dan moeten ze bij bepaalde artikelen maar vermelden dat ze daarvan wel de aankoopbon willen zien. En bovendien: Ze kunnen die pakken die terugkomen dan toch weer verkopen (of gratis weggeven voor die bon, haha)? Ik kan me goed voorstellen dat dit een goede manier is om te besparen als je erg krap zit! Iedereen moet dit dus, vind ik, zelf weten.
    En als de kruidvat er problemen mee heeft, moeten ze de regels maar aanpassen... Zo simpel is het toch?

Liefs Elfje11.

9. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    468
    83
    Ik geef mijn geld liever aan leuke dingen uit dan aan pampers hoor! Bovendien is dit topic om tips en aanbiedingen uit te wisselen. Jammer dat er dan zulke reacties komen.

10. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijk me nou weer net niet de bedoeling :(

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ow moet je daar geld voor hebben tegenwoordig? IK dacht dat je met een flinke dosis onvoorwaardelijke liefde toch veel belangrijker is.....

Dus behalve dat de natuur al selecteert wie er zwanger mag worden en wie niet, is zwangerschap ook alleen voor de "rijken"?

What a load of bull!

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Waarom niet? Er staat 1 per aankoop? Heb altijd zo'n bon bij me en kom vaak genoeg bij kruidvat. Moet ik het dan familie laten ophalen, zoals anderen? Komt toch op hetzelfde neer?

Luiers zijn meestal uitverkocht hier, denk dat ik niet de enige ben....

13. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

excuses voor me opmerking. had niet goed nadedacht wat ik getypt had. Had me bui niet zo te pakken (ellende met een ''kennis'' die dus totaal geen geld heb, aan de drugs zit en vriend die haar mishandeld en nu zwanger wilt worden van de 2e en zo nog wel meer dingen maar houd ik wel even prive),
    maar is nog geen rede zo iets doms te zeggen.

Nogmaals excuses

14. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    468
    83
    Netjes van je om excuses te maken. :)

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou ik heb altijd pech bij de kv pffff als ze een aanbieding hebben dan hebben ze nog maar 2 pakken luiers dus kan ik nog geen gebruik van de aanbieding maken en nu weer met die bonnen zijn de luiers weer op grrr

Deel Deze Pagina