C1000 Supermarkt - c1000-babykadotas | acties Bij de C1000 krijg je een gratis tas met babyspulletjes t.w.v 20 euro. Op vertoon van een geboortekaartje niet ouder dan 2 maanden en je identiteitsbewijs.
Dit zit er in: 2 Newborn luiers 2 mini luiers maandverband billendoekjes Roos vicee Nivea (vrouwen) Nivea (mannen) Baby wasgel (c1000 merk) baby shampoo (c1000 merk) zinkzalf (zwitsal) Olavarit (banaan) Tijdschrift (wij jonge ouders) Waardebon: bij 10 euro snoetendoekjes (gratis) Bij 15 euro baby badschuim en baby haarlotion (gratis) bij 15 euro diksap (gratis) bij 20 euro 28 newborn luiers (gratis) En van bell photo van 1tot24 maanden gratis foto
oke toen wij hem hadden gekregen zat er dit in 2 liter water (pak) 2 luiers Baby wasgel (c1000 merk) baby shampoo (c1000 merk) billendoekjes Roos vicee Olavarit (brocoli) biba boerderij ontbijdsetje neurtal wasverzachter iets van gedroogde appel (lijkt op chips) wij jonge ouders en de cadobonnen bij 10 euro snoetendoekjes (gratis) Bij 15 euro baby badschuim en baby haarlotion (gratis) bij 15 euro diksap (gratis) bij 20 euro 28 newborn luiers (gratis) maar idd het blijven leuke dozen wat er ook in zit ben echt een hollander in dat soort dingen gratis is altijd leuk
ja klopt die heb me vriendin in 2007 ook gehad ik heb toen niet kunnen halen me dochtertje is dood geboren en heb nu 2010 december ook zoon tas mogen halen voor me zoontje en die tas is sinds 2010 november
kun je die bonnen in 1 keer besteden? dus als je voor 20 euro boodschappen hebt dat je dan alle 4 de bonnen in mag leveren. Of moeten ze apart (niet erg hoor, maar dan duurt het wat langer om die producten te krijgen)
moet apart maar van week deed boodschappen en toen zagen we dat we aan 20 euro zaten dus toen hebben we een bordje tussen de rest gezet en dat was dus 10euro haha
Ik heb vorige week op de valreep de tas nog gehaald. Wij hebben hioer een C1000 om de hoek waar ik regelmatig kom maar ik wist niks van deze actie.
Ik heb hem ook opgehaald maar ben de bon kwijt waarmee je foto's kunt laten maken . Heeft iemand misschien die bon ook gekregen en wil hem niet gebruiken?