http://www.naty.com/dutch/index.html Schrijf je in als ambassadrice en je kunt een gratis pak luiers ophalen bij Etos.
Ik snap er niks van, heb me aangemeld en dan moet je minimaal 3 vrienden opgeven..... Daar heb ik niet zoveel zin in.
ik heb me op 11 mei ingeschreven maar nog niets gehoord, is er iemand die al wel de bon ontvangen heeft op andere post van naty.com
ik heb me ook ingeschreven maar ook nog steeds niks van gehoord... hoe kan je nu ambasadrice zijn als je voor de rest geen mailtjes meer krijgt. had op zijn minst wel verwacht dat je dood gesmeten zou worden met reclame over dat merk, maar ook dat niet. misschien een nieuwe manier om aan adressen te komen voor een of andere doel? we wachten netjes af...
op een andere site is er ook zoiets geweest, moest je je inschrijven voor een gratis zwembadje maar tot nu toe heeft nog niemand dit ontvangen. dit is ook al enkele wk geleden. raar hoor
ja klopt ook daar had ik me op ingeschreven ja. net wat ik schreef zal wel gewoon een smoes zijn geweest om zoveel mensen te trekken...
Ja, of misschien werkt het enkel als je wel vriendinnen opgeeft? Omdat ze door hebben dat er veel mensen geen adressen opgeven maar wel gratis producten willen (zoals ik )
je moet echt minimaal 3 vrienden opgeven, anders werkt ie niet. de eerste keer had ik niks ingevuld, en kreeg ook geen antwoord, tweede keer netjes 3 adressen opgegeven en toen wel een bevestiging.