Beste dames, Momenteel heb ik een Aygo. Hier past de Maxi cosi Mura3 niet in de kofferruimte. Wie weet bij welke relatief kleine auto deze wel in de kofferruimte past. Zonder dat ik stoelen moet neerklappen en of onderdelen los op de achterbank moet zetten. Zelf zat ik te denken aan een Toyota Yaris, Seat Ibiza, Fiat grande punto. Iemand hier ervaringen mee?
Ik heb een Ibiza en haal er 2 wielen vanaf dan past hij heel makkelijk in de kofferbak. Hij kan zelfs met 1 wiel eraf in de kofferbak maar dat is mij teveel passen en meten.
Mijn vriendin heeft ook een aygo en bij haar past ie er wel in.....? Je moet wel mbv die hendel in het midden de wagen nog iets meer inklappen en de voorwielen schuin zetten.
Dat scheelt inderdaad een hoop! Wij hebben hem geprobeerd in een opel Corsa en daar paste de wagen in. De bak past net niet maar die kan op de achterbank, de buggy zit past er wel bij in de kofferbak..
In onze auto's -Golf 1 cabrio (1 wiel eraf) -VW t3 bus (kan hij oningeklapt in staan) Maar goed hier heb je weinig aan denk ik
Hyundai Getz past het onderstel en de wandelwageninzet samen achterin. Kinderwagenbak past niet achterin als ht onderstel er al in zit. Deze moet dus op de achterbank.
Hier past de wagenbak dus wel samen met het onderstel in de kofferbak van de open Corsa.. Onderstel wielen eraf, eerst wielen in de bak, dan onderstel erop leggen, en dan de wagenbak er op zijn kant bovenop leggen.
Ik heb ook een aygo en een mura3 en bij mij past hij er wel in. Zonder de willen er vanaf te halen. Moet alleen het zitje of de lig bak op de achterbank leggen.
Wij hebben de Mura 4 en deze past met bak in de kofferbak van onze Seat Leon. Idd. wel goed de rood witte hendel ophalen en de wielen goed plat doen.
Twingo en nissan micra, past in allebei makkelijk, en in onze cr-v natuurlijk, hoeven we hem niet eens in te klappen haha
En dan nog... de auto heb je veel langer dan de kinderwagen dus ik zou mijn auto niet aanpassen aan de kinderwagen maar andersom.