Gratis pak Pampers!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Eylem, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLu

NoLu Niet meer actief

Nou, ook ik heb bij de vorige actie 2x over een klacht ingediend bij c1000. Haha kreeg intotaal waardebonnen van 50 euro.

Ok, ze waren niet super.. maar waren wel te gebruiken. Dus 2 klachten ingediend.. Naam van vriend en de naam van mij :p

Dit was in de tijd dat we financieel heel krap zaten. Nu zou ik zoiets niet meer doen..

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Pampers is een merk vertegenwoordigd door de olympishe spelen in London dit jaar een P&G product. Die wijd worden promoot. Restaurante dr oekter pizza's hebben het hier in de UK ook of het net zo smaakt als in italie anders krijg je je geld terug. Lekker makkelijk met een dure diepvries pizza. Pampers wordt trouwens ook door het bedrijf waar ik voor werk gepromoot in dit seizoen dat heeft allemaal met de olympishe spelen te maken. Gewoon gebruik van maken dus want die grappenmakers maken genoeg winst. Hun slogan hier is ook 'proud sponsor of mums' waar ik me toch echt afvraag hoe? Want volgens mij zijn kwalitatief slechte luiers voor de prijs..

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Heb een foto van een reclame bord gemaakt waarop staat gepromoot dat je je geld kan terug claimen! zal het straks wel even erop zetten!

Deel Deze Pagina