Wie heeft er nog een geboortekaartje liggen van zijn/haar kindje en doet er niks mee? Je zou mij er heeeeeeeel blij mee maken. Ik spaar ze alweer 8 jaar en heb er dus al circa 1324 geboortekaartjes in me bezit. Kinderen geboren met dezelfde naam als mijn kinderen komen in een mooi plakboek voor later. Kinderen met dezelfde achternaam komen in een boek met dezelfde achternaam, kinderen met dezelfde plaatsnaam komen in een boek met dezelfde plaatsnaam, en de andere kaartjes komen ook allemaal samen in een boek. Als ik me eens een dagje verveel ga ik kaartjes in plakken of blader ik even lekker door de boeken heen. Kijken na mijn verzameling. Er word dus verder niks met de kaartjes gedaan, het is puur een uit de hand gelopen hobby dat een echte verzameling is geworden haha. Mocht je een kaartjea(s) aan mijn verzameling willen toevoegen dan hoor ik dat graag! Ps de kindjes van dit forum komen allemaal in 1 boek. Heb er al vele mogen ontvangen hier in de 4 jaar dat ik hier al zit (heb me naam moeten veranderen wegens meelezers helaas vandaar), super leuk om te zien dat er steeds broertjes/zusjes bij gevoegd worden en nieuwe kindjes van nieuwe medeforummers!
De teller staat nu op 1338 kaartjes. Super leuk om me verzameling uit te breiden met nog meer ZP kindjes! Nogmaals dank aan de trotse mama's die kaartjes hebben opgestuurd! Heb jullie ook al bedankt via pb maar doe het hier nog een keer hihi!
helemaal super heb afgelopen week weer 7 prachtige kaartjes mogen ontvangen! Allen krijgen ze een mooi plekje in het zp boek! Lieve mama's ook vanaf hier nog even DANK JE WEL!! (de teller staat nu op 1345 kaartjes)
Vandaag weer 2 prachtige geboortekaartjes ontvangen. Waaronder een hele speciale mijn eerste 3ling!!! Helemaal super! Lieve mama's heeeel erg bedankt!!