Easy up luiers voor 5,-

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Amigo1985, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Ik was net bij de kruitvat om billendoekjes te halen en ze hadden daar een heel vak vol easy up luiers van de pampers voor maar 5,- per pak. Op het bordje stond dat deze luiers uit het assortiment gaan. Geen idee of het bij meerdere kruitvat geldt maar wellicht een kijkje waard.

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hier in franeker bij de kruidvat ook het geval. Alleen maar maat 4 en 6. De andere maten blijven wel in het assortiment

3. joosv

joosv Actief lid

9 feb 2012
    236
    0
    0
    NULL
    Betuwe
    Dan ga ik zo toch maar eens kijken.
    Bedankt voor de tip!

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hier hadden ze alleen maat 5 liggen.

5. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Hier lag maar 1 pak mt 4 en 1 pak mt 6

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik was net ook eens wezen kijken hier.
    Er lagen idd Easy Ups in maten 4 en 6 apart op een stapeltje, en afgeprijsd ook, maar hier stond er € 7,49 op.
    Heb bij de kassa even laten checken, kassa gaf ook gewoon die prijs aan, en helaas geen 5 euro.:$

7. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Hier stond ook 7,49 op de verpakking. Aan de kassa zei ze 11.19 euro, ik zei nee op verpakking staat wat anders. Toen was het ineens 5 euro!

8. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaja, lekker krom dus, terwijl je zou redenerten dat het bij elk filiaal hetzelfde is. Niet dat het mij om een verschil van 2,50 gaat, maar gaat mij om het principe. Dus ik heb vanmiddag al een mailtje de deur uit gedaan dat ik er helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niks meer van snap :D

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb ook 4 pakken gekocht 2 van maat 5 en 2 van 6

10. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    In reactie op mijn mail zegt Kruidvat dat ze in alle filialen dezelfde prijzen hanteren (duh, not....) Slordig mailtje, korte zinnen, zonder hoofdletters en dan afgesloten met "In vertrouwen... bladibla...".
    Daar laat ik me niet door afschepen, haha; teruggemaild dat ik nu nog niks weet en dat er dus overduidelijk niet overal dezelfde prijzen worden gehanteerd. En ze ook gewezen op het slordige mailtje :D

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

kabouter klus hier waren ze vorig week ook voor 7,50 afgeprijsd , en vandaag toen ik kwam was ze net een bordje aan het schrijven met uit assortiment nu voor 5 euro, ik was er precies op tijd bij. Als ik jou was zou ik gewoon morgen even kijken bij de kruidvat. Of bij een ander filiaal bij jou in de buurt

12. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben er vanmorgen toevallig nog geweest; nog steeds € 7,49 helaas....

Deel Deze Pagina