Hallo, Zoals vele jullie weten of nog niet zitten wij financieel even krap.. Nu is het zo dat ik 10 weken gelukkig zwanger ben maar helaas geen leuke kleding kan kopen mijn buikje is al echt te zien en eigen broeken beginnen krab te zitten.. In de omgeving van Nijmegen - Wijchen - Beuningen Tiel en Arnhem.... kan ik het ophalen of een vriendin van mij! Ik ben op zoek naar maatje 38/40 alles is welkom!!! groetjes
Misschien hebben jullie een Action in de buurt. Extra grote katoenen legging kopen en een jurkje/ rokje kom je al een heel eind. Had laatst voor 7euro een legging en een rokje. Deze gebruik ik zowel als rokje en als buikband. Er bestaan ook Miss etam outlets waar ze kleding vanaf 5 euro hebben. Kan je nu nog niet helpen over 10 wkn gaan mijn kleren weg. Misschien kan ik dan wat voor doen.
Bij de lidl hebben ze vanaf maandag zwangerschapsbroeken en shirts in de aanbieding. Misschien is dat wat voor je.
jongens-heren SNEAKER SOKKEN - Action Nederland B.V. Deze bedoel ik. Leuk als buikband. Of extra groot kopen als rokje.
Ja die rokjes heb ik ook gehad. Eerst vd hema, waren nu ook bij de zeeman.. Langer je eigen kleding aan met zo'n rokje eronder.. Leggin erbij onder je buik of enkele op mp kopen, kom je een heel eind. Jurkjes rekken mee en komen weer in goede vorm terug (bij mij tenminste) Allemaal heel leuk die kleding, maar veel heb je eigenlijk niet nodig. Heb nog wel wat liggen, maar echt wel 34/36..