Beste allen, Morgen gaan wij naar Wildlands in Emmen. Wij waren van plan om de auto in een andere plaats te parkeren en met de fietsen erheen te gaan. Helaas door fysieke omstandigheden kunnen wij niet met de fiets gaan. Wat ons tegenstaat is dat je vaak met de auto de hoofdprijs betaalt voor het parkeren..... Weet iemand van jullie waar je de auto kunt parkeren, het liefst gratis, maar een lage prijs is ook goed. En dan natuurlijk niet te ver qua loopafstand. Alvast bedankt voor het meedenken.
De parkeerkosten zijn maar een schijntje vergeleken met de entreebewijzen dat is pas de hoofdprijs. Ik maak me daar echt niet druk om als ik een dagje weg ga. Je kan wel gratis parkeren, maar dan moet je wel je wandelschoenen aan doen. Je moet een flink stuk lopen om gratis te parkeren. Ben je al bekaf als je bij het park bent waar je ook nog flink moet sjouwen.
Ik vond het al flink lopen vanaf de betaalde parkeerplaats, gratis lijkt me idd een flinke wandeltocht
Sorry voor de late reactie.....we zijn net weer thuis van een paar dagen weg te zijn geweest. Het is gelukt en we hoefden helemaal niet ver te lopen, maar 15 minuutjes. Lopen vinden wij geen probleem....en onze dochter gelukkig ook niet. Een hele geslaagde dag gehad! Nog bedankt voor het meedenken.