Via je voordeelpas van Kruidvat kun je de pampers baby new born weer een keer met 50% korting kopen! Is voor mij alweer een tijdje geleden!
Ik heb de aanbieding ook weer gehad. Vierde keer of zo. Ik mag nog wel een kind of drie krijgen op deze manier! Jammer dat het steeds alleen new baby is...
Hè, heb de aanbieding erg vaak gehad en nu ik bijna weer uitgerekend ben voor het eerst niet meer. Had gelukkig al wel wat ingeslagen de vorige keer, maar kon er wel wat bij gebruiken.
Waar woon je? Misschien kunnen we wat regelen? Ik heb genoeg liggen en denk erover de aanbieding niet de activeren...
Mmmm op mijn kaart staan inlegkruisjes voor aanbieding vd dag en ben vijf maanden zwanger dus nog niet echt nodig nu
Ik heb die aanbieding tik hihi Heb nog 11 pakken maat 2 liggen en moet me echt inhouden om nu weer 4 pakken te halen. Hij zal na die 11 pakken ook wel uit maat 2 zijn
Ik heb m ook gehad, dus net erom, waren ze op! Schiet lekker op zo. Ze wist niet wanneer ze weer binnen kwamen dus halverwege de week zal ik nog een poging wagen.
Hi saga, tip vwb de luiers. Kijk niet naar de hoeveelheid kilo's die op de verpakking staat om naar een volgend nr over te stappen. Ik had bij mijn zoon ook flink ingeslagen vorig jaar en hij is nu 9 maanden en 8,5 kilo en overdag heeft hij nog een nr twee van newborn aan. In de nacht heeft hij nr 3 en ik heb zelden een doorgelekte luier... Nu er een brusje komt bewaar ik het restant nr 2 voor hem/haar... Ook nr 1 heb ik veel langer doorgebruikt. In de tijd dat mijn oudste was geboren stonden er nl ook andere kilo-aantallen op de verpakkingen (kon je ze veel langer gebruiken)
Klopt, we zijn ook net over op 2, hij weegt nu 5250gr en past nog steeds in 1. Maar was door mn 1 heen en nu op 2. Maar met 11 pakken op voorraad heb ik wel even de tijd en komt er vast nog wel weer zo aanbieding in de tussentijd! Of misschien haal ik stiekem toch nog 2 pakken haha vreselijk!
Die korting geven ze niet aan alle klantenvoordeelhouders, ik heb namelijk die aanbieding niet via de email gekregen terwijl ik de pas al minstens een half jaar heb..