Gratis pak Pampers!

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Eylem, Jul 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

2. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Handige tip. Denk dat ik morgen ff een pak koop:) miss heeft mn moeder ook wel interesse

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind dat je zoiets alleen moet invullen als je echt niet tevreden bent.

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik ook

want als ze nu tig klachten krijgen omdat mensen hun geld terug willen, heb je kans dat luiers gewoon verdwijnen.. of dat ze er aanpassingen aan gaan doen en dan heb je misschien een luier die niet meer fijn is

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Wel raar dat het maar tot 30 september is. Normaal betaald paers de prijs van het aantal luiers wat niet goed is terug. Wat boven mij geschreven is vind ik ook, je gaat toch ook niet van de koffie schrijven dat het niet goed is terwijl dar wel zo is.

6. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik denk dat het een soort van tussentijdse evaluatie is... omdat de luiers er nu een aantal maanden zijn

7. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou mooi. Ik ben dus echt niet tevreden over die simply dry.
    Die komen hier dr mooi niet meer in.

8. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Ik denk ook dat het voor hun een kwaliteits controle is. Wat vinden de klanten nou precies en wat vinden ze nou echt niet goed. Daar ga ik uiteraard dan ook op letten. Zo help ik ze wel degelijk. Zij houden de klachten bij en kijken waarbij ze verbeteringen kunnen aanpassen zodat ze nog betere luiers kunnen maken.

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mee eens en ik ga deze waardeloze luiers echt niet kopen omdat ik mijn geld dan terug krijg. wat moet ik er nml mee! O wacht ik kan ze dan vervolgens op mp gooien en dan verkopen.....
    Nee hoor dat klopt natuurlijk van geen kant en ga ik niet doen natuurlijk.
    Staan ook niet op mp: valt me mee dat nog niemand op het idee is gekomen......

Zal wel een marketing stunt van ze zijn en zal snel over zijn als mensen allerlei dingen gaan verzinnen om maar een gratis pak te krijgen. Mensen die ze ech waardeloos vinden kopen ze niet meer.

10. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Ik heb ze nooit gehad en wil ze wel uittesten. Ken van de pampers alleen die paarse pakken. Had mn moeder laatst 1 van gekocht(weet daarvan de naam niet) en new baby.

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik gebruik altijd pampers ik vind ze de beste luiers tot nu toe. Alleen ik heb laatst gehad dat de randjes niet goed gestikt waren en ik vond ze ook zonde om weg te gooien. En ik vind dat het plakdingetje veelste snel scheurt , want mijn zoontje probeert soms weg te lopen terwijl ik de luier verschoon misschien daarom

12. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    @sila: klopt de plakstrips van de pampers vind ik veel minder stabiel dan die van de kruidvat luiers.

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja he dat heb ik echt paar x gehad ik dacht ligt aan mijn zoontje omdat ie zo beweeglijk is.

14. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Nee hoor heb ik ook wel een paar keer met pampers gehad echter nooit met kruidvat. Misschien een aanrader?

15. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

Dec 10, 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Mensen die wel insturen om een pak gratis te krijgen moeten dat toch lekker zelf weten!
    Ik vind het ook niet leuk dat sommige mensen zo achterlijk veel bij Truus hebben gekocht dat de hele voorraad erdoor is. Of vorig jaar, dat Friso een actie had voor gratis opvolgmelk die vroetijdig gestopt werd door overweldigend succes (lees mensen die bij alle Etossen in de buurt meerdere pakken op verschillende adressen gingen halen). Maar ja, we leven in een vrij land...

16. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mmmm, ik ben dan juist het tegengestelde als mijn voorganger.
    Dat er vaker dingen gebeuren die 'niet zo netjes zijn', maakt deze actie nog niet goed. Het blijft misbruik maken van de mogelijkheid.
    Ik vind een oproep als deze dan ook niet kunnen.
    Eigenlijk vind ik dat een moderator het topic op slot moet gooien.

17. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens!

18. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Dit is de boel opzettelijk bedonderen.
    Vind ik absoluut niet kunnen.
    Eerlijk duurt het langst!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hemel nog aan toe, het is geen oproep, het is een mededeling :( . Wat een gekakel om niks. Iedereen mag zelf weten wat hij of zij daarmee doet. Ik heb de tip zelf ook van een andere website. We leven gelukkig nog steeds in een vrij land.

20. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Je kunt de titel beter veranderen in niet goed geld terug actie.. en niet gratis pampers!

Overigens is dit niks nieuws, maar ga der hier niet over beginnen daar ik het niet gepast vind.

Share This Page