Ik heb super veel zwangerschapskleding voor in het voorjaar/zomer. Alles is maar tijdens 1 zwangerschap gedragen (omdat we er niet van uit gingen dat er derde kwam) Korte broek maat 36 van mama licious Nieuwprijs 45 euro en 3 keer aangehad. en drie lange broeken van mama licious (jeans) 2x skinny en regular hele stoere broeken! 3 t-shirt van mama Licious, maar kunnen er ook meer zijn. En wit shirt van HM. En nog veel meer eigenlijk. Mag voor een leuk prijsje weg (alles gaat naar de Tijs zijn spaarpot) Ik hoop dat ik snel tijd heb om foto's te plaatsen.
Leuke zwangerschap kleding en ik heb toen gecombineerd met gewone kleding. Alleen laatste zwangerschap gedragen, dus nieuw gekocht! Deze korte broek is van de collectie van vorig jaar. 2/3 keer aangehad helaas (dus eigenlijk nog nieuw!
Van mama licious fijne broek voor temperatuur (20/25 graden echt fijne broek voor in de achter tuin) Sorry dat de foto zo gedraaid is, maar pc doet raar...
Grijs met wit is van een merk (weet zo niet uit mijn hoofd) 1 keer gedragen, omdat het mij toch niet stond. van love two wait shirt. Heel leuk.
Geel met wit van mama licious heel leuk te combineren met geel hemdje er onder (zo deed ik dat, met spijkerjasje ofzo) Heerlijk shirt van H&M (alles maat 36)
Donker blauwe broek van mama licious. Leuk voor in het voorjaar/zomer en najaar Dit alles gedragen vanaf mei/juni (zwanger vanaf 3 feb)
Hai! wat vraag je voor de shirts? De roze en groene, Wit met gele hemdje en het hemdje met blauwe strepen?
groene en roze shirt verkocht hemd blauwe streep en wit met geel zijn verkocht. Rok Noppies is verkocht.