Hallo meiden, Ik ben op zoek naar deksels van de zuivelhoeve vla/yoghurt waarop staat dat je kan sparen voor dieren en de speelweide. Ik heb zelf een paar deksels, maar wil graag meer diertjes voor mijn dochtertje sparen. Wie o wie heeft er nog een of meerdere liggen voor mij?
haha, ik heb er hier al 2 gespaard Was toeval dat mijn man het kocht, en ik het zag voor ik het weggooide. Er zijn maar 5 beesten toch?
er zijn idd 5 dieren en dan krijgt je een speelweide ( als je spaarkaart vol is ) wij gewoon heel veel van die toetjes gegeten wat een straf !! Bak ging in een avond op en dan kon je al vast alle deksel inleveren!!
Zoeken jullie deze? http://www.zuivelhoeve.nl/userfiles/file/formulier%20gratis%20Boer'n%20Taart%20[Compatibiliteitsmodus].pdf
Ow de link doet het niet. Nog een poging Nieuws - De Zuivelhoeve Met dit formulier kan je je geld terug krijgen maar weet niet of die deksels er ook op zitten.
Hier mijn eerste setje diertjes en het weiland bij elkaar. Jammer dat het weiland gewoon een stukje plastic is waar een boerderij en boomtjes op zijn getekend. Maar de hekjes en boompjes zijn wel leuk. Iemand anders al diertjes gescoord??
heb nu 1 deksel...dus kan er 1 gaan halen...damien is toch fan van koeien dus die maar halen dinsdag haha
hier 4 deksels. woensdag komen er wee nieuwe dieren bij de Blokker (ze hadden nu alleen het speelkleed) dus dan maar 2 gaan halen!
Met 4 deksels kun je toch 4 diertjes halen. Ik zal van de week oof even weer heen. Eerst zelf onze emmer leeg eten. Gaat echt snel volgens mij zaterdag was ik bij de Blokker toen hadden ze nog maar 3 van de 5 diertjes.
hallo heb nog 1 deksel nodig is er iemand die me kan helpe of die weet waar k deze deksels in de winkel vind???