Hoi, Ik kreeg via mijn mail onderstaande gratis kalender aangeboden. Je kunt hem uploaden met je eigen foto's. Let op je betaald wel ongeveer 5 euro aan verzendkosten. http://www.vistaprint.nl/vp/AE/wall_desk_calendars_ABCD.aspx?GP=11%2f19%2f2010+9%3a17%3a52+AM&GPS=1372838887&GNF=0 Ik heb hem zojuist met mijn eigen foto's besteld, ben heel erg benieuwd hoe het is geworden. Groetjes!
nou er staan toch een heleboel gratis hoor meiden. weet niet waar jullie kijken maar als ik op de link druk zie ik 3 kjalenders gratis staan!
Ik heb laatst bij Vistaprint visitekaartjes voor mij en mijn vriend besteld (premium - zonder reclame) en ben ZEER ontevreden over hun drukkwaliteit. Ook het snijwerk is bar en boos, halve afbeeldingen zijn weggesneden, alles schots en scheef. Ik heb het dan over een bestelling van 140,-!! Ach, zal voor hun waarschijnlijk een schijntje zijn? Heb een klacht ingediend maar krijg als "antwoord" doodleuk nog een keer 1 lading kaartjes toegezonden (wtf moet ik met 2000 kaartjes die nog slechter van kwaliteit zijn?) en krijg verder via de klantenservice geen gehoor. Sindsdien komen er overigens wel 3-4 aanbiedingsmailtjes per dag binnen SPAM! Ik hoop dat de "gratis tegen verzendkosten" producten van betere kwaliteit zijn. Snap heel goed waarom ze dit soort acties voeren. Natuurlijk zodat de klanten ook de betaalde producten zullen bestellen. Mij zien ze echter niet weer terug. Bah wat een ellende... en zo zonde van het geld!
jeetje moppie wat vervelend!!! ik heb onze trouwkaarten en verhuiskaarten via vistraprint gemaakt maar zeeeeer tevreden!!!! jaren geleden visitekaartjes (gratis) bij hun laten maken maar ook zeer mooi geworden.... ik ga de link nog een keertje probern!!!
hier ook tevreden over vistaprint. je moet wel goed opletten met ontwerpen maar erg goede kwalitei!!!
Ik vond de kwaliteit ook veel slechter dan voorheen. Iedereen heeft een rood hoofd. + dat gratis niet altijd helemaal gratis is. Tjonge uiteindelijk betaal je voor iets 60,-