Hoi meiden, Bij echo-vision in Nijmegen is nu de aktie om een gratis pretecho te laten maken: Van 4 tot 15 maart maken wij gratis echo's. 1D, 2D, 3D of 4D echo's op gratis USB stick! Via de homepagina op de website kan je meteen een afspraak maken op de beschikbare kalender. De plekken gaan erg hard dus ik denk zal het meteen even met jullie delen. Heb zelf meteen een afspraak gemaakt voor 4 maart, ben dan 36 weken dus kan nog net Hopelijk zijn er meer meiden die hier blij mee zijn, vandaar dat ik hem even plaats
Zat al te kijken of er een addertje onder het gras zat maar kan niks vinden. Vraag me af welke echo je dan krijgt? Mijne staat op 14 maart
Nee geen addertje, zover was ik ook al met uitpluizen volgens mij kan je zelf aangeven wat je wilt, hangt denk ik ook van de termijn af. Maar wel voor elke echo de foto's op usb stick. Vond wel leuk aanbieding Denk dat het vooral promotie/reclame is. Ze gaan dan net open dus zullen ze veel hebben aan mond op mond reclame.
Ontzettend leuk! Ik ga 8 maart, ben erg benieuwd, vooral naar wat voor echo mogelijk is met 17 weken .
ik heb de datum toch veranderd, ipv 7 amart ga ik nu 4 maart dat is sneller hahaha hoezo niet kunnen wachten.... haha