Gratis pretecho in Nijmegen 4-15 maart

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Rachel1984, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik krijg de bevestingsmail niet afgedrukt

2. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Ik ga donderdag ben zo benieuwd

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Een dag voor de echo krijg je een smsje met de bevestiging. Alle afspraken van vandaag (4 maart) zijn afgebeld en verzet vanwege dat de apparatuur te laat was geleverd. Ik ben netjes vrijdag gebeld en er is meteen een nieuwe afspraak gemaakt en daar heb ik ook weer de bevestiging van gehad. Ik ga nu woensdagavond (hij is speciaal woensdag en donderdagavond open om de mensen van maandag tegemoed te komen) dus ben benieuwd. Hij had nog meer opties maar omdat ik al bijna 37 weken zwanger ben had ik wat meer haast;)

4. Babbs

Babbs Niet meer actief

Rachel, zouden de afspraken van morgen wel door gaan? Ik heb morgen de afspraak en ben niet afgebeld. Hoop het wel, want ik moet er een behoorlijk stuk voor rijden...

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Alleen de afspraken van maandag zijn afgebeld, omdat vandaag alles nog niet klaar geweest was op tijd. De afspraken van de rest van de week gaan gewoon door, anders was je zeker afgebeld/gemailt.

6. Babbs

Babbs Niet meer actief

Bedankt voor jouw reactie. Heb er veel zin en hoop dat het een leuke ervaring wordt! Alvast veel plezier gewenst!:) ik ga samen met mijn moeder en heb gehoord dat je ook de beelden op USB stick meekrijgt, dan kan ik het s avonds aan mijn man laten zien. Echt een leuke aanbieding, gratis.

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heel veel plezier alvast! laat je even weten hoe het was?

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik kreeg net deze mail:

Annulering afspraak Echo Vision

Beste klant,

Vanwege leveringsproblemen met onze apparatuur kunnen alle echo afspraken deze week helaas geen doorgang vinden.

Mede omdat er op onze openingsactie massaal heel enthousiast werd gereageerd is het bijzonder jammer dat we door overmacht deze stap moeten zetten.

Via de website kunt u eventueel een nieuwe afspraak inplannen vanaf 18 maart. Omdat deze echo's niet meer geheel gratis worden aangeboden wijzen we er op dat de nieuw geboekte echo voor klanten met een afspraak in de week 4 tot 8 maart wel gratis blijft.

Omdat velen hiervoor met beide partners een vrije dag hebben opgenomen begrijpen we dat heel ongemakkelijk is.

Wij zullen ons uiterste best doen om zo snel mogelijk mooie echo's voor u te kunnen maken.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Echo Vision

Voor mij dus helemaal geen echo meer :( Hopelijk zijn er geen mensen voor niets gegaan.

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs

Ik heb die mail ook gehad en heb mijn afspraak verzet naar 18 mrt.

Waarom probeer je het niet gewoon, of bel ze tot hoeveel weken ze het doen. Wie weet kan het nog wel.

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Geen zin meer in, voor gisteren had mijn man al vrij geregeld en voor morgenavond oppas. Nu heb ik geen zin om weer van alles te gaan regelen terwijl de kleine dan al ieder moment geboren kan worden :) Gun ik liever iemand anders dat plekje.

11. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hier helaas ook dat mailtje gekregen.. moest eerlijk zeggen dat ik best verdrietig was omdat het nu op een tijd was dat me man ook mee kon.
    nu maar verzet op de 18de maar baal wel heel erg!

12. Babbs

Babbs Niet meer actief

Ik ben vandaag wel gegaan, helaas voor niets, er was bijna niets te zien. Het zijn wel aardige mensen en ze boden me een andere gratis echo aan, maar ik weet niet of ik nog ga. Ik heb er andhalf uur voor gereden. Het mailtje bereikte mij te laat. Heb wel een doper kado gekregen. Ben vanmiddag nog bij een ander echobureau geweest en heb een leuke echo gehad, wel voor betaald dan.

13. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Mag ik vragen hoe het kon dat jij wel terecht kon Babbs? De spullen zijn er toch nog niet?

Ik heb nu gereserveerd voor 20 maart, maar ben toch eigenlijk al wel teleurgesteld.. Mijn ouders gaan mee, en mijn vader had er al vrij voor gevraagd... Het is niet anders, en heb ook getwijfeld of ik nog wel wilde gaan, maar het is niet erg ver, en wil het toch wel meemaken...

14. Babbs

Babbs Niet meer actief

Het apparaat is er al wel, maar werkt nog niet goed.

15. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    Rachel mag ik jou plekje overnemen? is dat mogelijk? alvast bedankt :D ben zeeeer benieuwd

16. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    Hi dames, als er nog iemand niet kan, zou ik graag het plekje overnemen als dat mogelijk is :)

17. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    zijn er al dames geweest en hoe was het ben benieuwd want ik ga namelijk volgende week vrijdag 15 maart

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik las net bij iemand dat de afspraken tot 18 maart afgezegt zijn :( die gene hebben een mail gehad ik heb niks gehad wij hebben 14 maart een afspraak.

19. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verplaatsing afspraak 14 maart

Geachte klant,

U heeft bij ons een afspraak op 14 maart voor een gratis echo. Tot onze spijt moeten we helaas meedelen dat de afspraak op deze datum geen doorgang kan vinden in verband met problemen in de levering van de apparatuur. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen maar zullen op 14 maart nog geen passende oplossing hebben.

Omdat u bij ons een gratis echo geboekt heeft voor de introductieperiode blijven wij de belofte gestand doen dat u bij ons voor een gratis echo terecht kan. Daarom verzoeken we u via onze website een afspraak op een andere datum te boeken. Ook als aangegeven staat (en bevestigd wordt) dat de echo niet gratis is zal deze voor u toch gratis worden uitgevoerd indien u aangeeft een afspraak te hebben gehad op 14 maart.

Wij begrijpen dat u heeft uitgekeken naar de gratis echo en wij zullen er daarom alles aan doen u weer zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Echo Vision

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

hier ook net de mail gehad nu afspraak verplaatst naar 19 april

Deel Deze Pagina