hier net ook email gekregen dat de afspraak van 15 maart afgezegt is en heb ze ook gesproken en heb ook nieuwe afspraak gemaakt in april
Nou gaat lekker dan daar, zo blijven er voor de hoogzwangere geen opties meer over. Ik zal even mailen of ik mijn plekje weg mag geven
aah fijn dat je dat wil doen alleen wel vervelend voor jou natuurlijk dat je niet meer aan de buurt komt
Zo te lezen heeft er nog niemand een echo daar gehad. Nou ik ben benieuwd maandag om 17 heb ik een afspraak staan of die dan nog door gaat
Meiden, ik ben helemaal in het begin voor niks geweest, want het apparaat werkte niet/stond niet goed afgesteld. Ze zouden contcat met me opnemen wanneer het wel goed zou werken om een nieuwe afspraak te maken. Tot op heden nog niks gehoord. Ik zou het daarom maar checken voordat je gaat of het apparaat goed werkt, anders ga je dadelijk voor niets.
volgens hun site hebben ze 14 maart het apparaat binnen gekregen en is goed geplaatst. het wekt bij mij de indruk dat de afspraken sinds vandaag doorgaan. ik heb ook nog geen mailtje gehad dat de afspraak te verzetten
hier ook 18 maart de afspraak, ik hoop zooooo dat ie wel doorgaat!! ben nu al weken op een 3d echo aan het wachten (niet alleen bij dit bureau)
ja hier, helaas wilde ons beebje niet mee werken dus geen foto's kunnen maken. en vond het ook een beetje jammer dat ze een uur uitliepen. ben dus eigenlijk de hele dag in de weer geweest voor grof gezegd niks.
Een uur uitliep? Nou dat hoop ik toch niet morgen, anders bn ik nooit op tijd thuis voor mijn zoon! Pfffff!
Ja het liep echt een uur uit! Die kleine van ons wilde op 3D niet het gezichtje laten zien. Het armpje zat er telkens voor. Maar wel mooie foto's. Houd er maar rekening mee dat het uit kan lopen. jeetje wat balen meid, mag je nog n keer terugkomen?
heeft geen nut om terug te komen, ze ligt al ver naar beneden en bij haar gezicht richting mijn rug dus ze kunnen haar gezicht er nooit opkrijgen helaas. ook was de kleine zo eigenwijs dat ze zelfs haar handjes en of voetjes niet eens liet zien haha. ach ja, zo moeder zo dochter toch?
Wie heeft deze mail ook ontvangen?????: Einde Echo Vision Geachte klant, Het spijt ons te moeten meedelen dat we de aanloopproblemen met de apparatuur onvoldoende het hoofd hebben kunnen bieden. Ondanks pogingen om nieuwe apparatuur aan te schaffen met behulp van een nieuwe investeerder is dit helaas niet gelukt en is de huidige apparatuur per direct bij ons weggehaald. We hebben begrip voor het ongemak voor een ieder, maar kunnen de ontstane situatie helaas niet keren. Met vriendelijke groeten, Echo Vision
ik ook de site bestaat ook niet meer want er staat dit Helaas moeten we per 19-3-2013 onze deuren sluiten. We zijn helaas niet in staat geweest om onze aanloopproblemen het hoofd te bieden