Gratis product bij de Jumbo meegekregen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lt20, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook leuk om mee te geven en bij jarige kinderen gaf ik ook nog wel eens een bueno ofzo mee.

wel jammer dat ik nu op 3uur per week gezet ben (ben te duur voor ze) want werk zelf is wel leuk

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

oo jonge boffert!! Hihi! Das pas leuk boodschappen doen ofnie!?

3. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    bon hoeft niet persee om van zekerheid klantvriendelijkheid klant is koning krijg je gewoon een nieuwe ..

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Laatst had ik kapotte eieren. Liep ik terug voor een nieuwe en keek er in, weer kapot. Dus neem de kapotte en een goed pak mee naar de kassa kreeg ze ook voor niks, zonder te zeuren! Vind ik dan wel weer netjes;)

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

De jumbo bij ons is ook super! 3 keer een pak babyvoeding gratis gekregen, omdat het schap steeds leeg was en 1 keer om het nog eens extra goed te maken :D. Een bloemetje omdat mijn zoontje 1 werd, ze hadden laatst badeendjes over van een HG actie (van de schoonmaakmiddelen) kreef m'n zoontje een badeendje. Niks te klagen over m'n vrienden bij de Jumbo :D

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Jumbo in Geleen is echt slechtste en klantonvriendelijkste supermarkt die bestaat! Zowel ik als mijn opa zijn er meerdere keren zeer onbeschoft geholpen. Dingen gratis of niet, ik kom er niet meer!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    vorig jaar ging onze jumbo verbouwen en ging alles al met korting eruit van verswaren.. dus pa en ik ernaar toe om vlees te kopen.. 8 uur staan we voor winkel, karren naar het vlees en hadden alle biefstuk, kogelbiefstuk , ossehaas etc in de kar.. was voor 100en euros... we staan in de rij.. en we zijn de 5e (4e niet betalende klant).. pa roept zelf.. hallooo.. ik ben nr 5.. werd best moeilijk over gedaan, ze wilden camerabeelden etc bekijken.. uiteindelijk manager erbij en die zei.. boek maar af... en geef hun de spullen maar zo mee..

klachten worden best goed opgepakt.. maar hun ergens anders goedkoper vind ik weer waardeloos.. heb er hele discussies gehad.. zo vinden ze een aldi/lidl geen supermarkt met hun groente/fruit ergens anders goedkoper... verder hebben we hier alleen een AH en die specificeert de bonnen niet goed genoeg.. dus krijg als het daar goedkoper is 9 van 10 keer de spullen niet mee..

8. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoe zit dat eigenlijk met producten als pampers? Die kan je dus standaard daar als goedkoopste halen?

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    goedkoper of hetzelfde als een andere winkel in je gemeente :)

10. tuc

tuc Niet meer actief

mooie acties daar, kom bijna nooit bij de jumbo.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb haast spijt dat we hier niet nog meer supermarkten hebben! :D

De Jumbo lijkt me leuk om te hebben. Maar ja, wij hebben in een straal van een kilometer een supercoop, een albert heijn, een lidl, een aldi en een dekamarkt, dus ik snap het wel dat de jumbo en de c1000 er geen heil in zien. Zou toch stiekem wel cool zijn als dat wel zo was :p

Het is nu al regelmatig een prijzenoorlog in ons voordeel :D

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat is fijn winkelen, leuk zeg!

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ze hebben inderdaad een goede klantenservice en hier iedere week bij 25 euro een gratis product ( al een x een doos ijs, fles dove, ananas, appeltaart) maar ik haat het om daar boodschappen te doen. Letterlijk alles moet je checken op datum omdat erg veel op de datum is of nog maar een dag houdbaar

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier is dochterlief ook al zo'n fan van de jumbo.
    Ze komt minimaal met een ballon thuis en vaak hebben ze ook van die restjes van acties achter de kassa.
    Zo hebben we hier een hele stapel unox-borden.... Volgens mij kreeg je die bij 2 worsten en ik weet zeker dat wij nooit unox-worst eten :)

Maar waar ik toch het meest gelukkig mee ben bij de jumbo is het assortiment (we wonen bij de grootste jumbo van nl) en het feit dat je nooit meer dan 4 mensen voor je hebt bij de kassa.

15. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Hier zijn ze nogal moeilijk..
    Had twee pakken pampers omdat voor het schap ern goedkopere orijs stond, 9,99 ofzo. Denk 2 pakken mee, dat scheelt!
    Kom ik bij de kassa, scant ie ze voor 11,49. Dus ik zeg dat t niet klopt, roept ze er 1 bij.
    Die er naar toe, komt ie terug dat t wel klopt. Echt niet, dus ik met m heen! Zegt ie: oja, niet gezien. Terug naar de kassa zegt ie inderdaad dat t 9,99 is en ze de prijs maar moet aanpassen.
    Dus ik zeg dat ik t product gratis krijg als de prijs niet klopt. Kijken ze elkaar aan van, shit! Nou ja, dan mocht ik 1pak dan gratis maar die andere moest ik wel betalen. Ze deden net alsof we de winkel besteelen zeg. Asociaal hoe we behandelt werden.

Een keer erna waren we 4e wachtende in rij, dus we zeiden dat. Maar het gelde volgens hun niet want ze had nét een kassa erbij geroepen. Ook dikke onzin want er kwam niemand, pas toen ze nog een keer (volgens mij de eerste keer) het omriep kwam er iemand.

Ik ben dus niet zo kapot van de 7 zekerheden van de jumbo!!

16. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik kom erg graag bij de Jumbo in ons dorp. Altijd klantvriendelijk, en klachten worden heel serieus genomen. Heb al een aantal keer gehad dat ik een product miste, en die werd dan speciaal voor mij in het assortiment opgenomen.

Heb ook een keer een zak appels gehad die bij thuiskomst rot bleken van binnen. Ik vraag eigenlijk nooit een bonnetje, dus kon me niet verantwoorden. Het ging me ook totaal niet om een gratis zak appels, maar wilde het toch even aangeven bij de kassa zodat ze er iets mee konden. Je ziet het immers niet aan de buitenkant. Zonder nadenken kreeg ik een nieuwe zak mee, en ik werd hartelijk bedankt voor de tip.

Laatst waren de activia toetjes aan de datum, ook die kreeg ik gratis mee. Had ik zelf overigens nog helemaal niet gezien, het viel de kassière op, waarna ze hem van de bon af haalde.

17. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb heel lang bij de jumbo gewerkt

maar 5e in de rij klopt niet 3 klanten 4e krijgt gratis boodschappen
    wij behoren er eigenlijk zelf op te letten en niet de klant
    bij ons waren we altijd heel snel 2e klant en we gingen al gelijk omroepen haha
    het klopt wel met vers is altijd vers zo niet krijg je het product gratis geld terug of een gehele zak verse groente en fruit heerlijk hihi

werk is nu al jaren niet meer maar heb er altijd met veel plezier gewerkt
    was altijd leuk en gezellig

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    niet bij andere winkel.. hier hanteren ze strikt dat het van een supermarkt moet zijn.. KV en etos tellen niet mee..

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nou ik had een x een rotte watermeloen , niks geen gratis verstas :)

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wel 5 in de rij. Je moet de vierde wachtende zijn namelijk, de 5e wordt dan geholpen op dat moment en is dan geen wachtende volgens jumbo ;) dus je bent altijd de 5e in de rij en de vierde wachtende.

Deel Deze Pagina