Al een hele poos loop ik om een stoomreiniger heen te draaien. Vandaag eindelijk gekocht bij de Gamma met korting. Kijk ik vanavond op bol.com, is ie daar opeens ook in de aanbieding voor nog eens 20 minder dan bij de Gamma! Dus daar baalde ik wel van natuurlijk. En ik heb hem al gebruikt dus kan hem niet meer terugbrengen (doeken die erbij zaten zijn vies enzo) Maar nu had ik een plan: ik kan natuurlijk hem alsnog bij bol.com bestellen en dan degene die ik bij bol.com heb besteld terugbrengen bij de Gamma en dan op die manier mijn geld terugkrijgen. Of zou dat niet kunnen? Wat denken jullie?? Het is toch hetzelfde product??
uhm, ja, als het echt dezelfde is, kun je dat doen. Om heel eerlijk te zijn, zou ik dat dus ook doen.
Dat is wel slim, 20e is best wel aardig. Zou wel de doos van de gamma gebruiken. Soms zitten er bij bol andere stickers op.
Ik ben meestal wel redelijk rechtlijnig hierin... maar je benadeeld hiermee niemand.... Dus vind het best kunnen. ..
Als het precies dezelfde stoomreiniger is (zelfde type, merknaam, wattage), met dezelfde accessoires en je hebt de doos en de bon van de Gamma nog dan kun je dat inderdaad doen. Ik zie het probleem niet, zolang je maar precies hetzelfde terug geeft wat je gekocht hebt.
Je kan het ook voorleggen bij de Gamma. Dus zeggen dat je m elders goedkoper heb gezien of zij het prijsverschil bij willen leggen. En zo niet, dat je m anders terugbrengt. En dan de grote wisseltruc doen idd