Ik zet alles wat ik in huis heb, en waar ik niets mee kan doen op Marktplaats. Ik vind het zonde om nieuwe producten in de vuilnisbak te gooien. Op deze manier maak ik iemand anders er nog blij mee. Als het geld oplevert via Marktplaats dan is er blijkbaar behoefte aan. Weggooien kan altijd nog. Om op jullie voorbeelden in te gaan: Ik kan me voorstellen dat je NIET voor 20,- wil kopen en toch graag een paashaasje wilt hebben. En ik kan me voorstellen dat je niet bij de AH wilt kopen maar wel graag de moestuintjes wilt hebben. Dan is Markplaats toch geweldig? Ik begrijp dus echt niet wat jullie daar asociaal aan vinden.
Hmm, bij Lego kan ik het wel begrijpen. Ik vind het wel altijd vaag als ik de hele inhoud van de Blije Doos voorbij zie komen, behálve de luiers Aan mensen die inkopen om te verkopen, heb ik echt een bloedhekel. Voornamelijk als ze dat bij concertkaarten doen, maar ook bijvoorbeeld mensen die de halve H&M leeg kopen als er een keer een collectie is van één of andere designer.