Euh, precies weet ik het niet meer, maar ik was eigenlijk al vergeten dat ik het had aangevraagd.....
wie heeft 'm inmiddels al ontvangen??? Het is nu echt al een heeeeeeeeeeeele tijd geleden dat we 'm aangevraagd hebben
heb net met pipo gebeld. heb gemeld dat er samen met mij mensen zijn die het gratis nr aangevraagd hebben maar nog steeds niets ontvangen hebben. ik kreeg als antwoord dat ze geen gegevens van mij hebben ontvangen en hoe ik het aangevraagd had. vermeld dat het via een link op zp was en dat het al op 24 mrt gebeurt was. zij gekeken maar de pipo proefnr pagina heeft blijkbaar geen gegevens door gegeven. ze heeft mij nu aangemeld ervoor en nu ontvang ik in juni het gratis nr. ik ben benieuwd.
Zijn er al meiden die hem inmiddels wel ontvangen hebben? Als ik bovenstaand bericht lees zal het wel niet meer gebeuren ben ik bang @snoemf,inmiddels wel gehad?
ik heb nog niets ontvangen maar ik weet ook niet wanneer het nummer van juni verzonden wordt. ik wacht nog even geduldig af.
hehb maar weer eens gemaild. Gaat me nu om het idee dat ze gewoon de proefnummers niet verzenden blijkbaar