www.webprint.nl/actie gewoon aanmelden en je kan 100 foto's bestellen, Alleen verzendkosten en incasso kosten betaal je. Actie is geldig tot 30 november 2008. Alleen geldig voor nieuwe klanten.
Je moet je eerst registreren op de homepage dus www.webprint.nl Nou ik heb me geregistreerd en ik kan nu inloggen maar ik heb nog steeds geen voucher code gekregen die ik kan invoeren om gebruik te maken van die actie...
ooo ik heb echt een boekje waarin staat als je je registreerd krijg je 100 gratis fotos! E-mail ze dan en zeg dat je een boekje hebt waarin de actie staat beschreven dat je dat krijgt bij registratie. Er staat hier ook verder niets bij. Ik was het ook van plan te doen om me te registereren. Wat gek allemaal
Dat hoeft toch ook niet? Ik heb even gekeken, volgens mij kun je gewoon klikken op het witte vlakje, waarop staat 100 foto's gratis? Ik ga het ook even proberen. Succes!
Het is mij gelukt! Alleen de verzendkosten moest ik betalen. Keurig hoor en leuk. Ben benieuwd wanneer ze binnen zijn. Bedankt voor de tip! ps: je hoeft dus geen code in te voeren. inderdaad klikken op het witte vakje voor 100 foto's. Daarna foto's uploaden. Allemaal 1x bestellen. En de korting wordt automatisch verrekend. Dit kun je rechts zien.
even een vraagje stillewens. Wat heb je betaald en duurde het ook zo lang om te uploaden? ik heb namelijk halverwege geannuleerd .
Ik heb iets van 2 euro nog wat betaald. Niet veel dus voor 100 foto's. En ja, uploaden duurde wel ff. Maar we hebben snelle computer, dus dat scheelt. Maar echt erg leuke actie.
bij mij werkt het niet. Ik zit dan in demoversie! en heb net 33 fotos geupload en daarna kan ik niets of zie ik wat over het hoofd?