oh meid..jammer dat je zo ver weg woont..zou mijn kleine meid geweldig vinden... roept standaard bij elke speeltuin..MEAKE GLIJBAM !!!
is hij van jou patroeska? Of plaats je hem alleen hier? Aangezien het in brabant is? Ik heb via de mail gereageerd, omdat ik dus even twijfelde, dus via marktplaats.. even afwachten nu maar. Kan me voorstellen dat het érg snel weg is.
ja daarom.. maar kan me voorstellen dat het lijkt of het van ts is -wat meer mensen dus ook denken, gezien de eerdere reacties.
Heb hier nog 1 (ben lekker op dreef haha) Hij is voor mij gereserveerd, maar ik kan m niet kwijt. Wilde m misschien voor mn nichtje maar die hoefde m ook niet. WIE O WIE WIL M?? Zelf ophalen in Andijk. Marktplaats.nl > Gratis Glijbaan - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buitenspeelgoed
jammer, woon in brabant, maar dat ding past nooit op mijn balkon. en om nou een glijbaan in de huiskamer te zetten gaat mij toch nog te ver..
ja ik wel maar er wordt al geld op geboden niet veel, maar niet meer gratis.. en aangezien we volgend jaar pas een tuin hebben....
tip: bij de bart smit is vanaf 1 tm 3 april een glijbaan in de dagaanbieding is een kleine glijbaan en die dagen betaal je er 30 euro voor..
Dat er geld op geboden wordt wil niet altijd zeggen dat je het dan niet alsnog gratis kunt krijgen. Als je een mailtje stuurt of belt (en gewoon doet alsof je die boden niet gezien hebt) kan het best dat je het kunt komen halen. Mensen die iets gratis aanbieden willen het gewoon kwijt, en iemand die contact opneemt hebben ze nou eenmaal meer aan dan aan een bodje op de site. Gewoon proberen dus...
Precies, want de laatste glijbaan die gereserveerd staat, is voor mij gereserveerd, omdat ik als eerste gemailt had. Die mensen doen het niet voor het geld blijkbaar.. Maar... niemand wil hem?