hihihhi leuk zeg.... Bevalse morgen he.... Zou wat zijn ben je de hele dag bezig en beval je pas om 00.01. Dat is balen dan he. 1 min te laat.
hahha jaa daag, zo belangrijk zijn die dingen ook weer niet hoor! hahaha. Tis harstikke leuk, maar zo niet, dan niet, haha. We zien wel! Voor nu ben ik alleen maar mega nieuwsgierig naar onze mannetjes!
Kan ik me goed voorstellen hoor . Maar ik hoop wel voor je dat je morgen bevalt en het dus redelijk vlot gaat!
voor degenen die nog meelezen.. .het is lindavnr gelukt!!! De gratis lodger is voor haar.. ze is net bevallen van haar 2 mannetjes.
Hier geen gratis lodger.. zie het niet meer gebeuren binnen 2 uur .. of juffie is het echt ineens zat binnen in buik, maar denk het niet. Volgens mij zit ze wel prima.
Wat leuk, gefeliciteerd!!!! En ze krijgt er meteen 2 hè! Hier gaat het niet lukken hoor, of het moet echt een ontzettende stortbevalling worden.
Hier is het ook gelukt Niet verwacht aangezien ze op de maandag al begonnen met inleiden maar toch gelukt Ben vandaag gebeld over welke kleur ik wilde hebben... Ben benieuwd....
haha lekker dom, ben ik de geboorte aktes en emailadres vergeten. hihi, heb ze maar ff gemaild of ik die alsnog op moet sturen
Ahhh belde me vanmiddag al op; geen probleem, hoef ze niet meer na te sturen! Mijn 2 lodgers komen eraan, joehoe! hihi (rood/bruin en blauw/bruin)
Ik heb meer dan een week geleden alles al opgestuurd, nog niks gehoord of ontvangen, hoe lang duurde dat bij jullie?
Echt een superactie! Ik moet toch echt wachten tot het einde van dit jaar of het mij lukt haha en of ik het dan nog weet! haha