Hi allemaal, Ik ben nieuw en volop bezig met de kinderkamer en dus ook foto's aan het verzamelen. Toen ik meedeed aan http://www.herkendesteden.nl en ik dacht... mmm oke niet zo goed gedaan, kreeg ik toch een gratis fotoboek kado van 9,50! En een vriendin van mij kreeg ook de weekprijs, dus ik denk dat het een superpromoot is ofzo? Nou, dat is mooi meegenomen dacht ik zo en ben gelijk gaan bestellen. Het is echt waar! Ikke superblij. Ik dacht dat kan ik de andere mama's niet onthouden. kus meggie
Wat zijn we toch allemaal superalert hier dames! Echt geweldig, moest er echt om lachen. We zijn wel een lekker kliekje hoor hier.
Nee hoor, dit is geen reclame, dit is echt. Je hebt buiten de eindprijs weekprijzen en het is echt waar. Kijk maar eens goed. en wat heb je te verliezen, ze vragen alleen om een emailadres en jij krijgt je fotoboek. Jammer dat als ik iets moois wil delen je meteen afgekraakt wordt zonder het antwoord af te wachten, hahahaha. Ik heb een fotoalbum laten maken en vandaag heb ik hem binnen gekregen. Mijn dochter in de efteling! kus mech
ja hoor klopt het is een promotie van de NS ik heb al 2 fotoboekjes gewonnen en forum vriendin ook let wel je wint maar 1 fotoalbum op 1 email adres dus hoemeer adressen je hebt hoemeer je kan winnen... de 1e heb ik al binnen die had ik 2 weken geleden gewonnen hij is super lief wel klein, maar dat maakt m ook zo lief!
Hier ook 2 van die albums gewonnen idd. Was winnaar van de weekprijs stond erbij. Maar werd door iemand nog 1x uitgenodigd op een ander emailadres en ook daar was ik weekwinnaar. Dus denk idd dat het lekker wordt gepromoot.
nou is niet erg hoor dat je ze niet weet ik had er de eerste x maar 4 van de 10 goed en de 2e x 5 van de 10 :-D
ik had er 8 van de 10 goed alleen jammer dat ik niet kan zien welke ik fout heb schiet echt niet op dus