Als je kindje geboren is tussen 1 april en 31 mei, krijg je tegen inlevering van het geboortekaartje drie rompers cadeau! Je kunt zelfs kiezen tussen mouwloos of korte mouw. Helaas is mijn dochter net een maandje vroeger geboren, maar ik hoop met deze tip anderen blij te kunnen maken!
Lieve meiden ik werk bij hanstextiel en die actie is nog niet verlopen, je kunt nog je formulier inleveren! Maar doe het wel snel die 2 maanden is alleen van belang als je bent bevallen in die tijd! xxxx Maria
De kaartjes worden allemaal verzonden naar het Hoofdkantoor, wat er met de geboortekaartje gebeurt weet ik niet precies! ik weet dat ze terrecht komen op de reclameafdeling je gevens zijn nodig omdat je een brief/email krijgt waarin staat dat je de rompers kunt ophalen in dichtbijzijnde Hanstextiel! xxx Maria
mmmmmmm, reclame afdeling....... tja kijk nog wel even of ik dit wel ga doen dan. en weet je toevallig welk maatje je dan krijgt? groetjes susanne
je kunt zelf op een formulier invullen welke maatjes je wilt hebben! en dan korte mouw of mouloos rompers diverse kleurtjes (winkelwaarde 2,98 per stuk) maten lopen van 50/56 tot 98/104 xxxx Maria