villa happ heeft weer 50% korting op kleding. ze hebben nu ook een webshop!! korting van 6 tot 15 mei
jeetje daar moet je eigenlijk nooit iets kopen voor de volle prijs haha zeker 1x per maand is daar alles 50% korting
ik vind het maar vaag, zo vaak van die acties. Dan moet de winkel toch niet goed lopen? of zie ik dat verkeerd?
Ik vind het ook wel vaak worden hoor!!! Had die blauwe zomerjas voor mijn oudste dochter gekocht voor 40 euro, twee weken later had mijn vriendin hem voor de helft!! Baalde daar best van ze zeiden toen dat ze 10 jaar bestonden en dat zo'n actie eenmalig is. Maar denk dat het inderdaad niet zo goed met ze gaat!! Ik ga nou ook alleen maar shoppen nog als het voor de helft is!! Heb net twee jassen online besteld met korting, ben benieuwd. Alleen het nadeel is dat je afgeprijsde artikelen niet mag ruilen maar dat is in de winkel ook. Bedankt voor de tip.
dat was precies wat de verkoopster laatst tegen me zei. Ze moeten wel die acties doen anders verkopen ze gewoon te weinig
Er zit er eindelijk een in Zaandam dus ik ben vandaag even langs geweest. Vond de kleding in maat 86 wel wat tegenvallen, vond dat er bij de grotere maten meer leuke dingen hingen. Maargoed evengoed geslaagd hoor. Heb 2 polo's een kort broekje en 2 shirtjes gekocht.
Oh dat is erg interessant! We hebben momenteel genoeg ( lees: teveel ) kleding voor de jongens, maar ik ga de site in de gaten houden. Als de herfst/winter periode zich aankondigt dan ga ik zeker online shoppen!! Bedankt
Wat ik hier ook vaag vind is dat ze 4x per jaar een compleet nieuwe collectie hebben. Dan moet de winkel dus helemaal leeg voor de nieuwe collectie. Dus beginnen ze met 50% korting, en dat loopt tot 4 per stuk alles. Vervolgens komt de nieuwe collectie en is deze binnen een maand ook 50% afgeprijsd (10 jaar bestaan) Geen wonder dat ze zo weinig verkopen tegen reguliere prijzen, iedereen zit te wachten op de kortingsacties. Wij iig wel. Heb laatst 2 volle tassen meegenomen, alles was 4 per stuk. Heb echt tot aan de maat 86 aan shirtjes en gewone broeken meegenomen. Die kunnen altijd ongeacht het seizoen.
Ja, helemaal snappen doe ik het ook niet. Maar voor gewone prijzen koop ik bijna nooi bij Villa Happ en afgeprijsd wel! Misschien is dat ook gewoon hun doelgroep! Er zit zoveel marge op kleding.
eigenlijk koop ik nergens kleding voor de volle pond... Er zijn altijd wel weer codes/stickers en afprijzingen. Maar bij villa happ is het wel heel 'erg', steeds 50%. Dat ze dan niet gewoon de prijzen wat naar beneden doen, sommige dingen zijn echt belachelijk duur... Maar....de verleiding is weer groot
Leuk... Maar normaal vind ik het gewoon ook te duur. Heb ooit 1 keer iets zomaar gekocht in die winkel. Verder alleen tijdens 50% weken..