Hey Meiden, via deze link http://www.try-now.nl/4/try-now/ kan je nu een sample aanvragen van de nieuwe koffie van Nescafe met Caramel smaak.... enjoy Liefs Chantal
vind het ook wel leuk ... Heb nog een was lijst met gratis dingen maar denk dat ik dan een nieuw forum kan beginnen hahaha
@Chantal: O jeee als het echt zo veel is dan ben je volgend jaar nog bezig Wel leuk al die gratis dingetjes
Vandaag is de sample op de deurmat gevallen! Nu lust ik zelf geen koffie, maar ik ga hem aan mijn moeder geven, die is altijd wel in voor koffie met smaakjes. Er zit ook nog een kaart bij, zodat je 1 euro retour kunt krijgen bij aanschaf van een verpakking Nescafé Caramel.
heb hem binnen :-& maar goed dat het een gratis testen was want die ga ik dus echt een doos halen :-#. diie waardebon van ee euro korting hadden ze weg mogen laten in mijn geval
Ik heb 'm ook gisteren binnen gekregen. Manlief vond het niet echt geweldig. Als iemand de kaart voor een euro korting wil hebben, stuur me dan maar een pb'tje met je adres.