Deze aanbieding vandaag weer gehad bij mijn Kruidvat-kaart. Voor dames die in de buurt wonen van Zeewolde (of de moeite willen nemen daar naar toe te rijden) en die aanbieding niet hebben gehad: Ik wil ze best voor de actieprijs ophalen. 5,60 per pak. Max 4 per persoon.
Wat jammer dat ik die ook niet heb gekregen.. Beetje balen dat het niet dezelfde acties zijn voor iedereen..
Stel dat iedereen hem zo krijgen, dan zou het schap standaard leeg zijn. Ik vind het wel slim om niet iedereen dezelfde aanbiedingen te geven. Misschien een paar per postcode-groep of zo...
Volgens mij kan je aangeven voor welke categorie je aanbiedingen wilt ontvangen? Moeder en kind, verzorging, etc...
Ik heb afgelopen week vier pakken gehaald.Leuke aanbieding!Geen idee of ze nog achter hadden staan,maar nadat ik die 4 gekocht had was het schap voor die maat leeg.....
Hier is het schap sinds vrijdag al leeg, baal baal! Ze weten niet of het voor vrijdag nog binnen komt....
Heel het krantje doorgespit, maar enkel een paar euro korting op Baby dry kunnen vinden. Deze aanbieding is echt alleen maar voor als je de kaart hebt en je de aanbieding via de mail hebt gekregen. Maar ik begrijp dus dat niemand interesse heeft??? Geeft niet hoor, dan laat ik de aanbieding gewoon vervallen.
Ik heb deze aanbieding volgens mij wel 2 jaar lang ongeveer iedere 2 maand gehad. Sinds een poosje krijg ik deze aanbieding opeens niet meer (en dat terwijl we nu net weer een baby in de new baby pampers hebben). Je moet natuurlijk de juiste interesses aangevinkt hebben, maar daarnaast maken zij ook een selectie wie welke aanbieding ontvangt.
De hele week zijn ze al uitverkocht bij onze eigen kruidvat. Nu net kwam ik bij een ander filiaal, ik met 4 pakken naar de kassa. Zegt ze dat de aanbieding het niet doet omdat er een folder aanbieding is van 3 voor 30 euro?? Dus ik zeg, nee via de kaart heb ik de aanbieding voor 5,60 per pak geselecteerd maar dat kon niet met het systeem?! En er was niemand die daarover ging... Iemand dit probleem ook gehad? Ik ga morgen nog maar een x naar mn eigen kruidvat in de hoop dat ze er dan wel zijn en t wel gewoon kan. En anders klacht indienen via de site denk ik!
Dit is echt onzin hoor van het kruidvat. Ik heb gisteren drie pakken gekocht en de aanbieding doet het gewoon met de kaart ook al is er een andere actie. Ik zou zeggen: laat het haar gewoon proberen met het systeem en je pasje want als het bij mijn kruidvat lukt dan moet het toch overal lukken aangezien het systeem overal gelijk is?
Bij mijn kruidvat deden ze het ook gewoon. Staat inderdaad wel raar op de bon, maar betaalde wel het juiste bedrag. Qua maten: newborn 3 ? Ik mocht alleen maar 1 en 2 nemen. Verschilt dat ook nog dan ?
Het geldt alleen als je de actie ook activeerd oo je kaart via de site. Het is inderdaad alleen 1 en 2.