Ooit was er op dit forum iemand die hier alles van wist, helaas lukt het me niet meer haar te vinden. Voor onze jongste hebben we nu een extra stoel nodig. We hebben geen isofix in de auto. Onze Axkid kidzofix monteren we dan met tetherstraps in mijn auto, maar in het weekend rijden we altijd in de auto van mijn man. Een tweede dure stoel vind ik ook zo overdreven. Langer achterwaarts vervoeren ben ik erg voorstander van. Daarin consessies doen wil ik niet. Waar en welke stoel hebben jullie en wat heb je er voor betaald?
Ik heb de be safe van Izi. Die kan zonder Isofix in de auto. Ik ben er erg blij mee. Zoon is al ruim 3 en ik vervoer hem er nog steeds met gemak in. Maar goedkoop was hij helaas niet, misschien kun je hem ergens tweedehands kopen.
Ja, ik ben aan het zoeken, maar ze zijn dichtbij ons niet te vinden helaas. Ik denk nog even verder..
Ik heb een 2way Römer. Die heb ik in Zweden besteld. Alles bij elkaar even duur als een gewone stoel en heel lang te gebruiken. Mijn middelste is met 4,5 overgegaan zodat zijn zusje erin kon, maar hij had er nog prima ingekund. Volgens mij tot 25kg achterwaarts, maar helaas niet in Nederland in een winkel te koop.
Hier een concord reverso (isofix) en een britax römer maxway met therterbanden en autogordel. Helaas gaan ze er bij mij uit mijn kindjes zijn te groot geworden. Ik weet niet waar je woont maar mijn maxway komt dus ook te koop. De maxway is ook een fijne stoel tot 25 kilo.