hoi, ik heb nog 2 slabbers die ik graag wil ruilen. groen met ik eet pas als ik ook een toetje krijg en blauw met kijk, zonder handjes ik zoek eigenlijk de rode kleur met knoeiiiiiiiiiiiiii erop nog als ik het goed heb zijn er 4 verschillende kleuren oranje, blauw,groen en rood of zijn er nog meer kleuren? en 4 verschillende teksten Knoei, ik eet pas als ik ook een toetje krijg, kijk zonder handjes en nee, jij vond vroeger alles lekker of zijn er nog meer teksten? wie heeft een rode met knoei erop? gr
ik heb die rode met knoeiuhh dubbel dus ik zou wel graag met je willen ruilen ik pb je morgen even groetjes
heb er vandaag 2 (verschillende) gekregen op de jong gezinnen beurs. Zei dat ik ze nog niet binnen had en hij zei nou..dan weet ik niet of ze nog komen maar hier heb je er 2. En dat het echt storm had gelopen op de site hihi.. hopelijk komen ze nog binnen..als ik dubbele heb meld ik me wel. Heb nu de rode met knoeiiii en een oranje met 'nee jij vond vroeger alles lekker'
nee ik niet, maar denk dat ik te laat was.. maar dan moet hier sowieso nog een kindergidsje komen, want die is wel besteld! dus afwachten...
je kon op meerdere adressen bestellen Maar wel maar 1 per adres. heb zowel kindergidsje als gratis slab die erbij zat nog niet binnen Zie wel!
ha meiden, hahah nog iemand die een rode of oranje slab wil ruilen tegen een groene of blauwe? krijg 2 jongens en vindt groen en blauw net iets meer voor een jongen!
Ik heb er vandaag nog 1 gekregen een oranje met: nee jij vond vroeger alles lekker. Iemand die een groene of een rode heeft die wil ruilen met mijn oranje?
Ik heb gister weer een slab gekregen (wel besteld op adres van mijn buurman ) Had er ook 1 op het adres van mijn oma besteld maar daar tot op heden nooit wat ontvangen (is zeker al 1,5 maand geleden).
Ik heb ze alle 4 op mijn adres besteld. Alleen elke keer een andere naam hahaha, werkte ook. Ik heb ze wel verdeeld over een hele maand binnen gekregen. Dus net op het punt dat ik elke keer dacht "Nu komt er niks meer", plofte er weer eentje op mijn mat